Va multumesc+make up concurs Special K!

Hello girls!

In sfarsit am ajuns in luna Decembrie:X. Eu sincer ador luna asta, este atat de incarcata de semnificatii incat e imposibil sa nu te lasi fermecat de sarbatorile din perioada asta a anului. In cazul meu, luna decembrie de anul acesta va fi incarcata de foarte multe evenimente frumoase la care abia astept sa iau parte:).

Acum insa, trebuie sa VA MULTUMESC, voua, fetelor de pe blog! Si asta pentru ca sunt una din castigatoarele concursului initiat de catre Dana Sota. Fara sustinerea voastra si fara voturile voastre nu as fi reusit sa ocup un loc din cele 5 puse la bataie. Deci luna asta voi beneficia de un consult dermato-cosmetic plus cel mai important lucru, o intalnire cu insasi Dana Sota:). Abia astept! Cu siguranta am sa va aduc impresii la cald despre acea zi si de ce nu si poze:)

Tot acum vreau sa va arat machiajul pe care l-am avut inscris la concursul "New Year Make up" by Special K. Din nefericire se pare ca machiajul meu nu a fost suficient de bun pentru ce dorea ea:(...insa nu ma las batuta:D, asa ca pe viitor cu siguranta voi mai participa la concursurile ei:)

Mie sincer mi-a placut ceea ce am facut,chiar am participat increzatoare ca o sa-i placa; este un machiaj pe care cu siguranta am sa-l adopt pentru seara aceea(daca tinuta o sa-mi permita).Pentru mine machiajul asta este unul reprezentativ si m-am simtit bine purtandu-l. Insa nu am sa spun mai multe, ci am sa va las voua placerea de a-l "critica" sau de a-l "aprecia", in functie de preferinte:)





P.S: Trebuie sa spun ca sunt total indragostita de acei cercei mov:D...asa ca pentru asta trebuie sa-i multumesc Cameliei :)...pacat pentru pierderea ei:( si sper sa-si revina sa se bucure cum trebuie de sarbatorile care ne bat la usa:)

Va pup fetelor pe toate si va doresc o seara calduroasa:)

Comentarii

  1. E foarte , foarte frumos machiajul :) si cerceii imi plac mult :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da' n-am zic ca nu mi-a placut, mi-a placut foarte mult :P doar ca de data asta au fost alte fete care s-au straduit mai mult :P

    pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. acum mi am amintit ca te am sustinut si eu pentru concursul dana sota :)
    felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. felicitari!
    e superb machiajul! imi place muult!

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari!

    Este foarte frumos machiajul :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitări, așteptăm impresii după ce te întâlnești cu Dana Sota .
    Machiajul îmi place mult și freza la fel :)

    RăspundețiȘtergere
  7. SINCERE FELICITARI!!Machiajul este foarte dragut si potrivit pt ocazii si iti sta bine cu el.Cerceii sunt superbi...te pup

    RăspundețiȘtergere
  8. felicitari! ma bucur ca ai castigat :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ma bucur ca ai reusit sa castigi consultul dermato-cosmetic :)

    Asa se intampla la concursuri.Am participat si eu o data,am ramas dezamagita un pic dar nu ma las,ma perfectionez si o sa particip din nou atunci cand o sa simt eu ca am sanse cu adevarat :D

    In legatura cu machiajul, imi place mult de tot :X,iti sta super bine. Imi place ca ai folosit o culoare care iti pune ochii in evidenta ( cam asa am si eu ochii :P ) si pot spune ca mi-ai dat o idee pentru machiajul din noaptea de revelion :*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu