Tag de Craciun!

Hello girls!

Ce repede trece Craciunul!
De Ajun m-am imbracat in Craciunitza iar prietenul meu in Mos Craciun si am mers la copilasi mici si le-am impartit cadouri. Un baietel saracu de vreo un anisor jumatate a zbierat cand l-a vazut pe Mosu:))... a fost si de ras dar si de plans pentru ca saracutul plangea de zici ca era la taiere:D...In ziua de Craciun, ieri, m-am trezit de dimi, m-am dus la biserica cu mama si mama prietenului meu, ne-am impartasit, am impartit bucate pe la copilasi si am venit acasa unde am deschis cadourile pe care Mosu le-a lasat sub brad. Din pacate Mosul din partea mea nu a venit acum(s-a compensat de Mos Nicolae:D). Nu am primit foarte multe lucruri insa ce am primit cu siguranta sunt pe sufletul meu. Importat insa este faptul ca toti au primit cate ceva si toti au fost fericiti. Azi lenevesc pe calculator:)) , imi trag sufletul si ma pregatesc pentru ziua de maine:) cand mi-am invitat prietenii la mine:) pentru ca maine de Sf Stefan este ziua mea:). Dap, ma cheama si Stefania;))....

Cand eram mica nu suportam sa mi se spuna Stefania, mai aveam niste prieteni care ma tachinau cu Stefi Stefi..insa acum nu mai mi se pare asa respingator numele..:D...
Trecand peste ce am facut eu de Craciun, am preluat un tag care se refera la perioada asta si am hotarat sa-l fac si eu:). Sa incepem:
1. Care este filmul vostru preferat de Craciun?
Initial as raspunde Home Alone. Niciodata nu cred ca am sa ma plictisesc de filmul asta:D.. Imi plac toate filmele cu tema craciunului si mai imi place sa ma uit si la desene pentru ca imi aduce aminte de copilarie:)
2. Care este culoarea voastra preferata pentru Craciun?
Rosul categoric, insa in combinatie cu alb sau verde:)
3. De Craciun iti place sa lenevesti toata ziua in pijamale , sau sa te imbraci festiv sa iesi in oras?
Craciunul mi-l petrec mereu cu familia. Imi place sa ma imbrac frumos, sa ma aranjez ca pentru o sarbatoare. Ce conteaza ca sunt doar cu familia. Imi place sa cred ca este o sarbatoare frumoasa si tocmai de aceea si eu trebuie sa fiu frumos aranjata:) plus ca nu stii cine se poate ivi la usa in vizita;))
4. Daca anul asta ar trebui sa-i cumperi unei singure persoane cadou de Craciun, cui i-ai cumpara?
Din pacate anul asta a venit decat Mos Nicolae la cei dragi, Mos Craciun a intrat in criza:D. Daca as fi avut posibilitatea sa iau un singur cadou, cu siguranta as fi ales-o pe mama. Apoi ar fi fost prietenul, tata, fratele etc:D
5. Va place sa deschideti cadourile in seara de ajun sau a doua zi dimineata?
Anul asta cadourile au fost puse sub brad in seara de ajun si a fost asa greu sa rezist tentatiei:))..Totusi am asteptat pana a doua zi dimineata cand eram toti stransi iar in jurul orei 12 am deschis cadourile:)
6. Ati facut vreodata casa de turta dulce?
Am avut o data tentativa de a ma apuca sa fac turta dulce insa cand am vazut cat ia reteta de facut am zis ca o las balta. Totusi de un an incoace fac cozonac..:D
7. Ce iti place sa faci in vacanta de iarna? Pentru mine vacanta de iarna trece cam repede si cum majoritatea vacantei este sarbatoare, imi petrec timpul cu familia si prietenii. :)
8. Care sunt dorintele tale de Craciun?

Uh...intotdeauna imi doresc sanatate, liniste si voie buna.
9. Care este mirosul care iti place cel mai mult de Craciun?

Hmm...de afara imi place mirosul zapezii. Din casa imi place mirosul de sarmale, cozonac, carnati sau vin rosu fiert cu scortisoara:X
10.Care este mancarea ta favorita de Craciun?
Toate...dau iama in absolut tot. Pacat ca am un stomacel micut si nu face fata la prea multa mancare:D insa gust din toate: ciorba de bojoc(cred ca asa se scrie), sarmalutze:x cu mamaliga si smantanica:D...fripturica de porc, lebar, toba, carnati(cam rar dar gust), cozonac...etc..:D

Acum va las in compania unor poze:):*...



Rochita alb cu negru am primit-o de la Mosu:x e asa de calduroasaa..perfecta pentru sezonul rece:)

Voi cum ati petrecut de Craciun?

Kissez:*

Comentarii

  1. frumos,ca ati impartit cadouri,mai rar asa ceva.pozele sunt super,o idee originala!te pupic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foooooooarte frumos din partea ta ca ati impartit cadouri copiilor !
    La multi ani pentru maine,Stefania ! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. esti o persoana calda si buna, si sper sa primesti de la viata pe masura lucrurilor pe care le oferi.

    la multi ani si tot ce e mai bun pe lume iti doresc, scumpa mea

    RăspundețiȘtergere
  4. ce craciunita faina! si foarte frumos gestul

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani,Stefania!
    Sarbatori fericite in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ati facut un gest minunat de Craciun,impartind cadouri copilasilor, felicitari.
    LA MULTI ANI!pt ziua ta de nume , multa sanatate , fericire si tot ceea ce iti doresti!

    RăspundețiȘtergere
  7. fetelor va multumesc pentru complimente:*..si pentru urari...
    :* sa ne auzim cu bine in noul an:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumoasa initiativa de a va imbraca in mos Craciun si craciunita! minunate fotografiile, niste amintiri valoroase peste ani!
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  9. felicitari pentru initiativa!
    iti sta tare bine in Craciunita ;)
    fi-miu e terminat cu Mosu'. in ultimele zile s-a mai obisnuit, dar pana acum vreo saptamana cum il vedea pe Mos la tv incepea sa puna botic si venea repede la noi. am vrut sa costumam pe cineva anul acesta, dar am renuntat la idee.
    sarbatori fericite in continuare! pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Un gest foarte frumos sa imparti cadouri celor mici.
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  11. ai castigat giveaway-ul shopperitei...stiai??felicitari anyway

    RăspundețiȘtergere
  12. Iti sta foarte bine in rochita rosie! Si ce zambet stralucitor ;)

    http://de-vero.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu