Tag: Cand eram mica....

Hello girls!

Se pare ca acest tag a ajuns si la mine datorita unei fete careia ii multumesc...si anume A.M :)

Bun..si acum sa raspund la intrebari:)


1. Ce raspundeai la intrebarea: ce vrei sa te faci cand vei fi mare?

Initial as spune ca imi doream sa devin cantareata:))...am fost prezenta la diverse emisiuni(Abracadabra) si eram o mica starleta pe la postul de televiziune IBM(noul Prima Tv). Totusi daca stau bine sa ma gandesc, imi doream mult sa ma fac medic veterinar. Imi placea ideea de a ajuta animalute in suferinta, insa in timp ce am crescut mi-am dat seama ca nu sunt facuta pentru o meserie de ge. Sunt prapastioasa mai ales cand vine vorba de animale, imi este mult prea mila de ele si imi era ca nu voi putea sa le ajut cat trebuie asa ca oarecum am renuntat la vis....


2. Care erau desenele animate preferate?

Poi cred ca majoritatea am crescut cu desenele de la Disney, cu Tom si Jerry, cu Donald Duck sau Popeye Marinarul :D.. De asemenea Dexter Laboratory, Power Puff Girls, Cow an Chicken, etc:)) Alte desene care mi-au placut mult(mai spre adolescenta incoace:D) au fost Viata cu Louie, Familia De Ce, Farsele lui Andy:D, Copii de la camera 402, Lumea lui Bobby:D...am fost si inca sunt fanatica cu desenele:))



3. Care a fost cea mai frumoasa zi de nastere sarbatorita si de ce?

Hm..nu stiu ce sa zic aici :D pentru ca de obicei zilele mele de nastere s-au facut cu cei din familie(aka mama , tata, fratele, bunica si poate cativa rataciti in tranzitie nu mai multi de 3 la nr:D) . Zilele mele de nastere au devenit mai "interesante" acum de cand "am crescut" si mi-am chemat singurica prietenii si am dat o mica masa....

4. Ce jocuri preferate aveati?

Poi in general ma jucam cu fratele meu. Tin minte ca aveam in balcon multe sticle:D pe care le aranjasem pe niste rafturi exact ca la magazin:D...si ne jucam evident de-a magazinul:)). Fratele meu era clientul iar eu vanzatoarea:D. Aveam si "casa de bani" (ne jucam cu banii de la monopoly) . Un alt joc era baba oarba, lapte gros, miutza, ratele si vanatorii...si cate si mai cate. Un alt mod de a ma juca era de-a "scoala". Am copilarit intr-o curte cu multi copii(in general erau tigani copii) si pentru ca eu si fratele meu eram singurii care ne cam duceam constant la scoala , ii "educam" pe ceilalti:)). Si veneam de la scoala si faceam "scoala" in curte...unde ii invatam ce faceam noi la scoala. Era oarecum funny:D....

5. Ce iti doreai sa faci neaparat si inca nu ai reusit?

Nu cred ca ar fi ceva anume pe care sa nu fi facut si nu am facut...probabil cel mai mult regret ca nu m-am bucurat suficient de perioada copilariei...


6. Care a fost prima pasiune sportiva si nu numai?

Inca de micuta mama m-a dus la diverse activitati insa cea mai placuta a fost dansul. Am facut dans modern incepand cu clasa a 2-a pana in cls a8a. Am renuntat pentru ca aveam capacitatea si nu puteam sa fac fata programului. In clasa a 10a din dorinta de a-mi relua activitatea in dans am inceput sa fac dansuri de societate(sincera sa fiu nu prea s-au prins de mine). Am facut dansuri de societate cam jumatate de an dupa care am renuntat:D...In prezent iar m-a apucat subit dorinta de a face un dans:x...insa 2011 imi rezerva implinirea acestei dorinte(nu va spun mai multe;)))

7. Care a fost primul cantaret/ grup musica preferat?

Aici nu cred ca am cum sa dau date exacte:D....Ascultam ce era "la moda". Am crescut cu muzica lui George Michael, Michael Jackson, Celine Dion, etc. Iar de pe la noi am crescut cu Andre, Asia, K-pital, etc.

8. Cel mai frumos obiect cerut(eventual primit) lui Mos Craciun, Nicolae?

Initial nu gaseam nici un raspuns la intrebarea asta:D...Insa mi-am pus memoria la treaba si am gasit..
Cel mai frumos cadou a fost acum vreo 10 ani cand cu cateva zile inainte de Craciun, eu impreuna cu fratele meu am vazut o combina muzicala de care ne-am indragostit:D.... Am venit acasa si ne-am spus dorinta catre parinti mai mult in gluma:)) (deja stiam ca ei sunt Mosu'). Nu ne-am asteptat sa ne ia dorinta in seama pentru ca acea combina costa cam 300 de dolari...Stiam ca oarecum aveau suma aceea pentru ca ei strangeau bani ca sa ne ia calculator .....Insa cu o zi inainte de Ajun, ne-au luat la "plimbare" si am mers in magazinul unde era combina si ne-a cumparat-o. Imi aduc aminte ca si eu si fratele meu am ramas cu gura cascata, ne luam in brate prin magazin:))..eram toti un zambet. Cam asta ar fi cel mai apreciat cadou pentru mine pentru ca stiu ca s-a facut efort mare , s-au taiat anumite chestii de pe lista ca sa se dea prioritate dorintelor noastre:)...Iar pentru asta nu pot decat sa le multumesc Parintilor(Mosului:D)..


Este foarte interesant tag-ul, pentru mine inseamna mult pentru ca mi-a adus aminte de copilarie. Nu stiu de ce, dar am uitat foarte multe intamplari din perioada aceea si din pacate mi-au ramas majoritatea intamplarilor neplacuta..poate de aceea si prefer sa traiesc prezentul, sa ma gandesc la viitor si sa nu mai mai uit catre trecut..

Ofer tag-ul persoanelor care inca nu au fost "nominalizate"...

Anunt!
Acum ceva timp citisem ca cei de la L'oreal isi vor deschide un magazin online. In anuntul acela scria ca site-ul va fi : www.lorealcosmetics.ro , insa aseara am descoperit adevaratul site:D... http://www.makeuponline.ro
Pe site se gasesc produse de make up incepand de la cele pentru fata pana la cele pentru ochi. Au si unele oferte speciale..merita sa aruncati o privire pe site:)




Kissez:*

Comentarii

  1. Si eu ma jucam "de-a magazinul" Chiar uitasem :)) Si ce-mi placea :)) Sau de-a invatatoarea... imi placea tare mult sa dau note mici :))

    Si... te vedem la dansez pentru tine in 2011?:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dragut, ai fost la Abracadabra!:D Aflam lucruri noi. Stiu ca adoram emisiunea aia, nu ratam nici o editie. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai cat de tare ar fi sa gasesti clipuri cu tine pitica si pe la diverse emisiuni::x:X :)) puuup!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. @Irina: nu o sa ma vedeti la dansez pt tine:))...n-am eu curajul asta si nici nu am un vis prea mare(din fericire) de implinit...prin feb ma voi apuca de niste cursuri de dans..in doi:D..:*pup

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anda Zelenca: si eu adoram emisiunea aia:D...k eram "fortata" de mama sa ma duc acolo:))....

    RăspundețiȘtergere
  6. @Special K: sa stii ca asta regret cel mai mult:( faptul ca nu am nici o inregistrare cu mine...totul a ramas viu in CRBL..imi aduc aminte si cu ce eram imbracata la anumite evenimente sau ce cantam etc

    Cand am facut 18 anisori am zis ca cel mai mult imi doresc macar o caseta de la IBM din toate cele existente cu o inregistrare cu mn insa:(..n-am primit...

    Oricum e de alergat sa fac rost de o inregistrare de gen...dar ramane o dorinta:)

    RăspundețiȘtergere
  7. haha we love the same cartoons :)


    Fashezine
    p.s. don't forget to enter the Christmas Giveaway

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu