S-a terminat, s-a terminat:((

Hello girls!

In sfarsit am gasit si eu timp intre un sters de geam si unu de usa(curatenia de Craciun:D), sa va povestesc cum a decurs a doua parte din intalnirea mea cu Modniza.
Mai intai va spun ca am aflat ce inseamna Modniza:))..bine ca a spus ea pentru ca chiar imi pusesem intrebarea asta si vroiam sa stiu de unde vine cuvantul. Deci Modniza in rusa inseamna fashion addict :D... Azi am ajuns la ora la care trebuia;))..la 10 fix eram pe usa intrata:D...m-am simtit atat de bine sa nimeresc din prima si sa fiu la timp la programare
M-am pus pe scaunelul de "tortura":P si am stat cumintica la "bronzat" pana ce solutia si-a facut trebuta cum trebuia.
Dupa, am stat putin mai mult ca ieri de vorba si am facut si poze(probabil deja le-ati vazut la Modniza pe blog :) ). Oare despre ce puteau sa vorbeasca doua blogarite daca nu despre cosmetice:D?si nu numai:)...Discutia a fost foarte placuta, ea este o persoana atat de calda care scoate cuvinte de miere din gura..e foarte foarte placuta ca si persoana...
Plus ca este foarte frumoasa. Pozele uneori chiar nu surprind tot cat ar trebui :) Concluzia este urmatoarea:
- Imi pare rau ca zilele astea doua s-au terminat, m-am simtit extrem de bine alaturi de ea (poate am fost si putin timorata:D sau prea tacuta pentru ca in mare parte am avut acel "calus " in gura) insa nu regret nici o secunda ca am luat decizia de a participa la giveaway-ul ei .
- Ma bucur enorm de mult de faptul ca am castigat giveaway-ul, ca am avut sansa sa o cunosc in persoana( de pe blog nu prea poti sa-ti dai seama cum e cu adevarat un om). Ma bucur enorm de mult sa vad cat de modesta este, cat de sincera in vorba si cat este de prietenoasa si calda la suflet .
Poate unele dintre voi or sa zica " Ei da, zice si ea pe aici un compliment doua ca sa linguseasca omul" , insa chiar nu este asa.
Sper sa ne revedem in curand!

Acum sa va spun si daca a "functionat"..Ei bine...dintii mei sunt Albi:D... Inca de ieri de cum m-am dat jos de pe scaun se albisera considerabil. "Interventia" nu a durut absolut deloc(poate putine piscaturi la nivelul dintilor dar asta este semn bun ca petele galbejite dispar). Poate ca este putin chinuitor sa stai cu calusul acela in gura insa timpul trece cat ai clipi, mai ales ca mie Modniza mi-a pus si muzica si eram concentrata mai mult la melodii:D. Ii multumesc mult ca mi-a facut dintisorii albi, acum o sa ma confund cu zapada:D.. Dintii albi chiar schimba chipul. Parca par mai luminata..Oare de ce;))?
Acum sa va arat o poza stil before& after:

Eu zic ca rezultatul este unul cat se poate de vizibil si spectaculos:X

Si acum poze de la intalnirea de azi:


Imi place mult cum ii sta in galben:X..si rozul de ieri ii statea bine..Oare exista ceva care sa nu-i stea bine?

Trecand prin experienta asta ma simt un om norocos. Am primit exact cam ce-mi doream cel mai mult....
Deci de acum in colo stati cu ochii pe blogul Modnizei si la urmatorul giveaway aveti curajul si participati pentru ca finalul cu siguranta va fi spectaculos si multumitor

Kissez:* si am plecat la curatenie:D

Comentarii

  1. Ai descris-o foarte frumos pe Modniza.Foarte frumoase pozele.
    Ma bucur ca ai primit ce-ti doreai. :D
    Spoooor la curatenie ! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. wow,Alexandra,ce draguta esti,atatea complimente..eu iti multumesc mult de tot,ca ai avut incredere in mine,ca ai avut curaj .tu mi-ai adus bucurie in suflet,fiindca am acum o prietena ,esti o fata deosebita.te pup ,draga mea si oricand poti conta pe mine.

    RăspundețiȘtergere
  3. F mult mi-a placut articolul asta si tare ma bucur ca esti asa de incantata de ceea ce ai facut ,cu ajutorul modnizei,clar :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoasele cuvintele tale:)
    Ai un zambet extraordinar:)
    Zambeste mereu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ha...și eu mă gândeam zilele astea ce înseamnă modniza :))

    cât despre dințișori... cât durează efectul ăsta? eu ți-as recomanda o pastă de dinți pentru albire(poate Lakalut White) și o periuța pentru albire :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Alexandra, felicitari pentru experienta! Eu zic sa faci in viitor un interviu cu doamna doctor. Stii tu, pentru sectiunea de Interviuri pe www.femeiastie.ro. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Modniza: :x iti multumesc. Crede-ma ca meriti fiecare cuvintel din postarea aceasta:):*....

    RăspundețiȘtergere
  8. Iguanitza: efectul dureaza in functie de fiecare persoana in parte. Eu am zis ca am terminat-o cu : cola, cafea sau alte chestii care ingalbenesc dintii. Vreau sa ii mentin cat mai mult pentru ca ii ador asa albi:x

    RăspundețiȘtergere
  9. FemeiaStie: si stie bine:)).... chiar este o foarte buna idee:)...am sa fac ..PROMIT

    RăspundețiȘtergere
  10. Draga mea, vroiam să îţi arăt asta: http://shopperita.blogspot.com/2010/12/palmers-cocoa-butter-formula-swivel.html

    Mă gândeam că poate nu ai văzut şi vroiam să îţi înveselesc eu ziua (sau noaptea :))) ). Te pup! Felicitări! :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitari pentru noul zambet:* !!! Pup:*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu