Random talk...Reteta mea preferata:)

Hello girls!

Nu pot sa cred ca anul 2010 e pe sfarsite...in general in perioada asta a anului eram foarte agitata insa culmea anul acesta sunt chiar linistita. Am trecut Craciunul cu brio, a fost poate cel mai frumos Craciun pentru ca mi l-am petrecut alaturi de prieteni si evident familia, in general mi-l petreceam doar cu familia:). In seara de Craciun trebuie sa spun ca am dat iama in bombonelele primite de la Modniza..toti eram calare pe ele:D...cel mai mult mi-au placut ciocolatica " Laptele de pasare" yumy yumy...
In rest am mancat zic eu cam multicel:D ..iar lucrul asta se vede pe fata pentru ca mi-au cam aparut cosulete si ma straduiesc sa scap de ele pana de Revelion. Cel mai mult de sarbatori imi place sa mananc "Salata de surimi". Nu stiu daca ati auzit de surimi insa mie imi place enorm de mult. Surimi este un baton de peste folosit in general de japonezi. Nu este intocmai ceva foarte sanatos pentru ca este o combinatie de pesti procesati, au si ceva coloranti..:D insa mie imi plac la nebunie..si nu mananc foarte mult ci doar atunci cand e vreo sarbatoare si trebuie sa prepar salate rapide si gustoase. Japonezii mananca surimi cu orez, eu insa prepar surimi in stilul nostru romanesc:)).... Salata de surimi in varianta mea, contine: batoane de surimi, porumb fiert, ceapa, castraveti murati, maioneza. Asta este varianta mea!
Insa puteti adauga la varianta propusa de mine si morvoc, telina (merg foarte bine).
Pot sa ma laud cu faptul ca toti prietenii mei de cand au mancat salata asta, au adorat-o:) si de fiecare data ma intreaba daca va fi si salata de surimi la masa:))
Acum sa va arat pasii de realizare a salatei:

1. Se desfac batoanele
2. Se taie surimi in rondele
3. se adauga porumb fiert
4. se taie ceapa marunt si se adauga si ea
5. se taie castraveti murati cubulete mici, se storc de zeama si se adauga si ei la compozitie
6. se adauga maioneza
7. se amesteca :D
8. Voila! am facut o salata gustoasa

Eu zic ca este o salata de efect, arata foarte apetisant si cu siguranta toata lumea o va indragi si va va cere reteta:)

Acum trec la tema blogului si anume produse cosmetice:)
Azi am primit coletul cu giveaway-ul de la Shopperita. Am fost placut surprinsa cand am deschis coletul..si asta pentru ca produsele au fost bagate intr-un portfard foarte dragutz:X...
Produsele sunt la fel de frumoase ca si in pozele ei, imi plac mult si cu siguranta le voi folosi cu placere...Ii multumesc mult ca mi-a trimis coletul prin curierat rapid ca sa primesc produsele inainte de Anul Nou...




Mai ramane sa-i trimit si eu coletul Katyney cu produsele castigate la giveaway-ul meu. M-a rugat sa i-l trimit dupa 2 ianuarie pentru ca va fi plecata :)

Pentru ca probabil nu voi mai posta nimic pana dupa Anul Nou, nu-mi ramane decat sa va urez An Nou Fericit! Sa nu uitati sa va prinda anu nou cu bani in buzunar,chilotei rosii si sa va pupati sub vasc la trecerea dintre ani ca sa va poarte noroc tot anul:))
Multa Sanatate! si sa auzim numai vesti bune in anul ce urmeaza:*..
Va multumesc ca intreg anul ati fost alaturi de mine...si-mi doresc ca pe anul ce va veni sa imi maresc numarul de vizitatori si sa va aduc numai postari placute si interesante:*:*..


Pupici:*

Comentarii

  1. Doamne :X mi-a facut si mie o prietena salata asta si la inceput n-am vrut sa gust dar apoi mi-a placut la nebunie...si e si usor de preparat.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Amalaia: sa stii ca sa se intampla cam in cazul tuturor..cand aud cuvantul "peste" se cam stramba:D..insa cand gusta:X..devine dragoste la prima gustare:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Un an nou fericit , plin de realizări.
    Pudra... te-am mai întrebat pe blogul meu despre ea, dar nu mi-ai zis nimic:))
    acum că o ai, cum e? Un swatch ceva?:)

    RăspundețiȘtergere
  4. cred ca e tare buna salata :D
    sa folosesti cu placere produsele!
    un Nou An fericit si plin de realizari! La multi ani! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Pare delicioasa salata, mai ales ca are si porumb ! =p~
    La multi ani Bondarica ! Fie ca anul care vine sa-ti indeplineasca toate dorintele ! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani si tie!:*
    daca te intereseaza produse nyx,contacteaza-ma,trimit in toata tara:machiaj_personalizat

    RăspundețiȘtergere
  7. ma bucur,ca ti-au placut bomboanele.si salata asta eu o fac de vreo 10 ani,foarte des,combinatii diferite,dar in general porumb,oua,maioneza,etc.iti urez si eu LA MULTI ANI!,sa fii fericita,sanatoasa,tot ce iti doresti!tepup dulce!

    RăspundețiȘtergere
  8. Arata tare bine salata! Ma bucur ca produsele au ajuns cu bine la tine! Sa le folosesti cu placere! :D
    La Multi Ani! :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu