Provocative Christmas! (make up)

Hello girls!

Inainte sa incep, am sa ma plang putin de batranul blogspot care mie imi da batai de cap:((..stau jumatate de ora sa mi se incarce o poza:D...sau poate o fi din cauza internetului(modem orange). Oricum ma chinui tare rau sa postez cate una alta:(...dar tot nu renunt:D...Voi aveti probleme de gen?

In fine trecand la subiectul de azi:D - pentru ca suntem in luna decembrie, am zis sa incep cu machiaje speciale pentru sarbatorile ce vor veni. Nu stiu unde va petreceti voi Craciunul , dar eu in fiecare an mi l-am petrecut in sanul familiei.

Machiajul de azi eu il vad ca pe unul provocator si seducator:D potrivit pentru o seara de Craciun petrecuta numai cu iubitul;)), undeva intr-o camera luminata de cateva lumanarele:X. Credeti ca i-ar placea? Eu zic ca da;)):D....
Tin sa-mi cer scuze pentru tenul meu sclipicios, arat ca un glob de pus in brad:))....deh in spiritul sarbatorilor;;)
Am mers pe nuante subtile de auriu, mai multe tonuri de maro..iar pe buze am ales sa inveselesc machiajul cu un ruj de la Avon care se numeste "Provocative Plum"...(de aici si ideea titlului)
Din nefericire parul nu m-a ajutat azi sa arata prea bine:D asa ca am decis sa il prind in coada. Eu cel putin la machiajul de astazi as fi adoptat niste bucle naturale facute din perie:).
Va las sa admirati pozele si astept parerile voatre:)





Hope u like it!
Kissez:*

Comentarii

  1. foarte frumos!sa stii,ca mie personal asa imi place tot,ce sclipeste...uf,m-as da cu toate sclipiciurile lumii,pe cuvant.esti foarte frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. mersi mult modniza:) esti prea dragutza:*

    RăspundețiȘtergere
  3. tnx..made by me..macar sa am timp sa-i port pe toti:D

    RăspundețiȘtergere
  4. chiar imi place machiajul tau! e subtil si finut!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos, felicitari!
    Cred ca este sexy, asa cum ai spus si tu, luminat de lumanari :)
    De cele mai multe ori atunci cand merg la o petrecere aleg auriul (de Carciun folosesc rosu pentru buze si auriu discret pentru pleoape).

    P.S. Si mie imi da batai de cap blogger :(
    De regula salvez ce am scris, ma deconectez iar dupa ce ma loghez din nou nu mai am probleme.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Mya: sa stii ca de multe ori asa procedez si eu dar ma apuca bazdacii:D...
    din cauza asta poate uneori scriu mari tampenii, pentru ca imi uit ideile,ma abat de la subiect si incep sa spun altceva si pe deasupra mai sunt intrerupta si de minunatul blogspot:D

    RăspundețiȘtergere
  7. "Provocator" caci "provocativ" nu exista in lb romana. Machiajul e frumos, bravo :)

    RăspundețiȘtergere
  8. imi place, esti foarte finuta!!!!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu