On other ppl

Hello girls!

Vreau sa va arat "tranformarea" pe care a suferit-o fratele meu aseara cand a avut petrecerea de sfarsit de an data de cei de la servici. Petrecerea a fost cu tema de "bal mascat" asa ca el a ales sa se mascheze in...Vampir ( asta fiind si porecla lui cea mai des folosita:D ). Dupa ce si-a facut costumul a venit si m-a rugat pe mine sa-l machiez:D...A fost oarecum ciudat, am ras cam mult de situatia in care ajunsesem:))..Plus ca saracul tot zicea "Auzi da tu chiar faci asta in fiecare ziiii?? Mie mi se pare tortura:))" ..Cand am ajuns la momentul cu creionul dermatograf de intins pe mucoasa ochiului, saracul a inceput sa cam lacrimeze si faceam "misto" de el spunandu-i ca " Plangi de fericire ca e prima ta sedinta de make up??":))...
In fine, revenind la machiaj a fost oarecum aiurea faptul ca nu prea aveam produse pe care sa pot sa i le aplic pe fata asa ca am apelat la fardurile pentru pleoape:D.. Noroc ca au rezistat datorita faptului ca l-am dat si cu fond de ten si cu primer .

Nu pot sa spun cat la 100% vampir autentic e:D insa pot sa spun clar ca arata like a dead man
Oricum din cate am inteles a reusit sa-i "socheze" pe colegi ; tuturor le-a placut ce a iesit, inclusiv lui...ceea ce cred ca e cel mai important :)

Cam atata am de spus...am sa va atasez si cateva imagini ca sa vedeti transformarea:)




Pareri?

Kissez:*

Comentarii

  1. SUPERB! imi place mult cum ti-a iesit :)) hehe ce haios e :D te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. bravo,foarte bine!chiar vampir reusit!mar rar asa baluri

    RăspundețiȘtergere
  3. O mica mica greseala: dead man, not men

    RăspundețiȘtergere
  4. @Mimi: tnx:D..rectific acum:*

    @Modniza: adevarat, cam rare. Si eu imi doresc sa iau parte la un astfel de bal...cine stie:)..poate se va ivi si la mine ocazia

    @Superficial Doll: tnx....el de fel e haios:))..

    RăspundețiȘtergere
  5. He he ti-am iesit super bine :)
    Iar costumatiile sunt foarte reusite.

    RăspundețiȘtergere
  6. prea tare!Ai facut o treaba foarte buna:)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu