Mai multe subiecte la un loc...


Hello girls!

Revin dupa cateva zile in care nu am mai postat nimic si asta pentru ca am fost cam trista:(. Ultimele zile au fost destul de incarcate din punct de vedere emotional pentru mine. Am avut mici conflicte in familie, nici in relatia cu prietenul nu mi-a mers prea bine insa tind sa cred ca totul a revenit la normal iar conflictele si-au gasit rezolvare. Cel mai mult pot spune ca am fost dezamagita de ziua de Sf Nicolae cand ma asteptam sa descopar cat de mult sunt apreciata de cei din jurul meu. Parintii insa au fost din nou aceia care si-au aratat aprecierea si mi-au demonstrat ca indiferent ce varsta am , pentru ei tot copilul lor voi fi si tot ei vor fi cei care imi vor fi alaturi la bine si la rau, neconditionat.
Totusi de la un timp pun pret mai mult pe gesturile pe care le astept din partea prietenului meu( consider ca sa e si normal) , pentru ca pe el il vad in viitorul meu si de la el vreau sa vad mai multa apreciere.
Ma enerveaza totusi faptul ca nu sunt deloc o fata care are pretentii prea mari din partea partenerului si totusi acest lucru nu este deloc apreciat(sau poate este insa nu se vede). Nu pun mai deloc pret pe partea materiala, insa uneori simt nevoia sa fiu "rasplatita", simt nevoia sa primesc si atentie materiala. Nu am avut niciodata pretentia sa fiu dusa prin nu stiu ce localuri, nu ies in cluburi, nu-mi iau haine din magazine din mall-uri sau eu mai stiu ce alte pretentii. Sunt un om cat se poate de simplu, dar cred eu, cu o valoare umana destul de mare. Uneori ma deranjeaza faptul ca vad cum anumite persoane care sunt pe interes si care poate uneori nici nu tin la persoanele respective, sunt mult mai apreciate decat sunt eu:(... Asa ca va puteti da seama ca m-am simtit ca un Rahat zilele astea(scuzati-mi limbajul:D). Uneori imi doresc sa fiu si eu scoasa in "lume", sa ajung in locuri selecte, sa beau o ceasca de cafea sa mananc un fursec intr-un local mai select:( . Nu vreau sa ma plafonez, sa ma resemnez si sa accept sa duc o viata deloc "interesanta" asa cum poate este in prezent.
Ce-i drept poate nici nu m-am nascut prea norocoasa. Copilaria a fost una destul de modesta, singurul lucru si cel mai important a fost ca am avut o familie care a tinut cont de noi, acolo din putinul care exista. Totusi consider ca viata de acum in colo pot sa mi-o fac si singura interesanta, insa mai tine si de sansa omului. De la un timp viata mea se dovedeste a fi din ce in ce mai interesanta. Am reusit sa patrund intr-un anume mediu, sa fac o selectie mai clara intre lucrurile care ma ajuta sau nu cu adevarat in viitorul meu. Totusi prevad ca am MUULLT de munca ca sa ajung macar la un nivel modest de trai.
Toata viata mea am fost invatata ca totul se dobandeste prin multa munca. Cel mai mult la prietenul meu apreciez faptul ca este un om foarte muncitor si nu se lasa batut cu una cu doua, insa totodata am crezut ca el poate sa suplineasca anumite "lipsuri" pe care le-am tot avut in decursul vietii. Si totusi nu se intampla asa:(....si ma doare, dar incerc sa nu ma agat mereu de problema asta , poate intr-o zi se va rezolva, poate intr-o zi am sa fiu si eu surprinsa de el, poate o sa reuseasca sa imi fac o surpriza pe placul sufletului meu. Uneori chiar nu il inteleg pentru ce munceste si asta pentru ca nu vad ca sa-si ofere si lui placeri. Bun, inteleg, nu-mi ofera mie, dar nici macar lui? Eu deocamdata nu am avut ocazia sa pot sa-mi castig banii mei insa cu siguranta voi tine cont de mine si de ceilalti din jur si cu siguranta voi incerca sa le arat apreciere cumparandu-le tot felul de lucrusoare.
In fine, nu vreau sa va plictisesc cu dilemele si supararile mele:D....

Trecand la subiectul make up, la cum am avut saptamana nu prea am avut nici chef sa ma machiez. Am folosit doar produsele de baza, fond de ten, blush, rimel , creion contur de ochi... plus ingrijirea de zi cu zi. De cand a venit frigul am si o problema cu pielea care se exfoliaza foarte rau:(.ma simt ca un sarpe care isi schimba pielea:D...sau ca un pisoi care isi schimba blana:))..
Mi-au aparut si cosuletze care nu vor sa dispara nici de ale naibii:D (ma gandesc ca poate o fi din cauza faptului ca m-am suparat:(

Totusi maine va fi o zi placuta zic eu:)... revista la care scriu din vara, implineste un anisor. Iar maine va avea loc "aniversarea", unde ma voi intalni cu toata echipa de redactori. Sper sa fie o atmosfera calda si sa ne simtim bine. Voi reveni cu impresii si de ce nu si poze:).

Pe final va las niste pozici cu un machiaj de zi pe care l-am purtat duminica cand m-am dus la cursurile de actorie pe care le ofera agentia media la care m-am inscris.






Daca ati avut "curajul":)) si rabdarea sa cititi tot ce am scris...am sa va rog sa-mi dati un sfat..
Sa ma lamuriti daca e normal sa gandesc asa?
Prietenul vostru cum se comporta cu voi? Va arata apreciere? Cum?
Nu vreau sa par nerecunoscatoare pentru celelalte lucruri pe care le face pentru mine si pentru devotamentul pe care de multe ori mi l-a aratat, insa nu considerati ca uneori "stimulentele" ajuta ca o relatie sa mearga mai bine?
Atunci cand primiti atentii maeriale , nu va simtiti mai apreciate , iubite? Nu va face sa va simtiti Femei in adevaratul sens al cuvantului?

Kissez:*

Comentarii

  1. Eu vreau sa-ti spun un singur lucru (fara sa stiu exact care e situatia in cazul de fata): invata sa ceri - si nu ma refer sa-i spui "vreau aia sau ailalta" - sunt oameni care nu stiu sa ofere (nu au primit in viata, au crescut intr-un anumit mediu, nu cred ca lucrurile astea au importanta). Poate el nici nu se gandeste ca pe tine te doare faptul ca nu e atent in anumite ocazii, nici nu-i trece prin cap - barbatii sunt construiti altfel, e nevoie sa-i educi (poti incerca o metoda subtila daca crezi ca e genul care se prinde sau pur si simplu poti sa-i spui ce-ti doresti fara sa fii rea). Cred ca ai inteles ce vreau sa-ti spun (nu stiu detalii ca sa-ti spun mai mult)!

    Eu ma simt mai femeie si mai apreciata daca in momentul in care ma vede i se lumineaza fata sau daca intr-o mare de oameni e capabil sa-mi gaseasca privirea sau sa ma faca sa tremur cand ma atinge (si nu ma refer la scenarii, ci la situatii de zi cu zi) decat daca mi-ar da darui un cadou extraordinar doar pentru ca e nu stiu ce zi si "trebuie" sa-mi faca un cadou.

    Asta nu inseamna ca nu-mi place sa-mi aduca flori fara un motiv anume sau sa-mi ia nu stiu ce parfum ca stie ca-mi place - insa asta depinde de barbatul de langa tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. aww>:D<>:D<
    din experienta mea am inteles ca persoane car par a vrea acelasi lucru, pot avea perceptii total diferite despre lucrul ala. Ideea e sa ii spui prietenului tau intr-un mod pasnic ce anume te-a deranjat si (foarte imp) de ce te-a deranjat acest lucru, fara sa ii reprosezi ca nu a facut chestiile alea. Spune-i pur si simplu cum te-ai simtit si axeaza-te mai mult pe ce ai simtit tu decat pe ce nu a facut el. sper sa-ti fie bine :* let me know :)

    RăspundețiȘtergere
  3. e prima data cand intru la tine, am ajuns aici din blog in blog :) apreciez ca ai scris despre chestiile si sentimentele astea pe blog, majoritatea fetelor ce se ocupa de make-up nu o fac.. clar un plus pentru asta!
    in ceea ce priveste intrebarile tale, cred ca e normal ceea ce zici. dar nu am inteles exact ceea ce te referi, ca nu iti da cadouri? hm ce sa zic, nici al meu nu cred ca mi arata apreciere prin chestii materiale, decat rar. binainteles ca ma simt apreciata cand primesc cadouri, le ador <3 :)) cred ca nu exista persoana careia sa nu ii placa, mai ales fata
    cred ca sunt doar ganduri de moment, vei vedea ca o sa treaca probleme si impresiile astea ca esti "anormala"
    hugs, M

    RăspundețiȘtergere
  4. Da ai dreptate uneori ai nevoie si de o atentie materiala din partea persoanei in ochii careia crezi ca esti totul.

    Am avut si eu problema asta pe care ai povestit-o tu, la inceput imi era rusine sa ii zic "Sti dar EU, nu primesc nici o atentie?" , imi era rusine pentru ca nu vroiam sa creada ca defapt asta urmaresc, ca sunt materialista, ca asta e motivul principal pentru care am ales sa fiu cu el.

    Si ii bateam apropuri (IUB e genul de persoana care si-ar dori cat mai mult dar nu si sa ofere atat de mult), la un moment-dat mi-am luat "inima in dinti" si l-am intrebat cum crede el ca ar putea sa ma faca din cand in cand sa ma simt fericita si sa imi demonstreze ca ma iubeste. Incepuse cu exemple pai te-as duce in cutare loc, ti-as cumpara nu stiu ce etc. I-am zis bun si mi-ai dovedit vreodata lucru asta? Atunci a realizat ca din cand in cand o atentie nu strica si ca uneori noi fetele/femeile ne dorim si un cadou in loc de o vorba buna pe care oricum ti-ar da-o toti cei dragi.



    Scuze pentru lungul text. Totul va fi bine cu siguranta.

    KISS KISS

    RăspundețiȘtergere
  5. @Camelia: Iti multumesc pentru sfat. Si eu uneori tind sa cred ca nu prea reuseste sa ma surprinda tocmai din ideea ca nu a fost invatat si ii este greu sa faca gesturi de genul....
    Nu pot sa spun ca nu face gesturi, la inceputul relatiei nu ma scotea din atentii. Primeam o floare absolut de fiecare data cand ne vedeam...si era asa placut :x...
    Acum insa simt ca ne-am plafonat:(...ma doare sa cred ca totul a devenit o obisnuinta si ca se "bazeaza" pe ideea ca oricum il iubesc, idiferent daca imi face o surpriza sau nu....
    Tind sa cred ca atentiile materiale uneori pot fi acea "sare si piper" din viata unui om...

    RăspundețiȘtergere
  6. @spices: Ma bucur sa aflu ca iti place blogul meu si totodata mi se pare normal sa gasiti si chestii "la crimogene" pentru ca pana la urma blogul asta este parte din mine, cu bune cu rele eu trebuie sa-l "mentin in viata"

    referitor la "problema mea" : nu ma astept sa primesc in fiecare zi cadouri. Insa imi doresc ca uneori sa fiu surprinsa cu lucruri care cu siguranta ma vor face fericita, sa se vada ca atunci cand a cumparat un lucru s-a gandit 100% la mine, la ce-mi place mie si la ce m-ar face fericita...

    Vreau sa-l vad ca isi da "silinta"

    RăspundețiȘtergere
  7. @Manole Ana-Maria:eu totusi nu inteleg de ce barbatii nu-si dau seama ca atentiile facute unei femei , reprezinta pana la urma una dintre cele mai puternice arme de cucerire a femeii respective....
    Si in ceea ce priveste "apropourile"...probabil nici nu stiu cum sa abordez subiectul. Pentru ca niciodata nu am considerat ca trebuie sa "cer" sau sa dau impresia ca "cer atentie".... Tind sa cred ca este normal sa mi se ofere, pana la urma atentiile arata si cat de mult esti apreciat...

    Pentru ca totusi un alt "avantaj" al lui este acela ca mie imi plac atentiile mici si modeste, deci cu mine nu trebuie sa "cheltuie" mult, ci cel mai mult intentia conteaza.

    Spre exemplu atunci cand am primit (in primul an) un inel de aur(care oricum a fost mai mult la indrumarea tatului sau), mie mi sa parut un pic prea mult. Mai degraba as fi apreciat un inel din argint, luat cu multa dragoste pentru ca asa a avut el dorinta...decat un inel de aur care nu este dat nici macar la initiativa lui...

    Am dreptate?

    RăspundețiȘtergere
  8. @ aqua_shell: cred ca va fi bine; intr-un fel este bine ca am abordat subiectul asta aici...asa e mai usor...
    cu siguranta va avea si el ocazia sa-mi citeasca randurile...sa va citeasca "sfaturile" si va intelege si el mai multe:)

    Stiu...noi femeile suntem complicate...poate si eu sunt prea complicata uneori pentru el:D..insa nu vreau sa simt ca "se da batut" si se bazeaza doar pe ideea ca "oricum il iubesc"

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu intotdeauna ma straduiesc sa cumpar cadouri cat mai utile sau de care am auzit la el ca ar avea nevoie sau i-ar placea. Am sesizat ca barbatii nu sunt prea atenti la detalii, pentru ca desi eu vorbesc mult mai mult despre ce as vrea sa imi cumpar, mereu se plange ca nu stie ce sa-mi cumpere. In schimb eu reusesc sa gasesc astfel de obiecte desi nevoile sunt exprimate foarte rar.
    In alta ordine de idei, spune-mi, te rog, ce vopsea folosesti, ca e adorabila culoarea ta.

    RăspundețiȘtergere
  10. @Sadie: si eu ii fac anumite surprize din cand in cand, dar cred ca aspectul asta e mai important pt o femeie decat pentru un barbat...

    Mai tot timpul aud complimente la adresa culorii parului meu. "Problema" e ca nu sunt vopsita 100% iar ultima oara cand m-am vopsit a fost prin august;in prezent este o combinatie intre vopselele anterioare si culoarea naturala a parului.
    In general m-am vopsit cu nuante de saten deschis, saten frape, saten-ciocolatiu.
    Ultima data m-am vopsit cu Garnier color naturals nuanta Castaniu 6.25

    Oricum am un par destul de ciudat, oricat de des m-as vopsi tot in suvite de tot felul de culori il am. Mi se deschide foarte repede parul(mai ales vara tinde sa devina un blond-roscat), iar vopseaua permanenta nu rezista mai mult de 3 saptmanani :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Da, ai drepate. Sunt total de acord cu tine. prefer sa imi daruieasca el ceva oricat de ieftin sau neinsemnat ar fi decat sa cumpere un lucru doar pentru ca X sau Y i-a spus sa il cumpere.

    Nu intelegi de ce barbati nu-si dau seama ca atentiile facute unei femei , reprezinta pana la urma una dintre cele mai puternice arme de cucerire a femeii respective....? Raspunsul ti-l ofera Camelia "barbatii sunt construiti altfel". E total adevarat.

    Citisem intr-o revista un articol in care spunea urmatoarele, citez: "Zona din creier la care se aduna,se retin si se prelucreaza sentimentele si emotiile(stocheaza amintirile, mai precis hipocamul) este mai putin dezvoltat la baieti decat la fete.La fel si zona in care se observa si se interpreteaza emotiile altora.Baietii nu sunt rau intentionati, ci chiar nu au talentul asta de a "citi" ce se intampla in sufletul tau.Aceste diferente se simt deja din copilarie.Fetitele sunt mai setate sa urmareasca fetele oamenilor, sa le citeasca, iar baietii sunt mai preocupati de obiecte.Fetele se uita de 10-20 de ori la chipul mamei pentru a intelege in ce situatie sunt, pe cand baietii reactioneaza prompt doar la semnale directe,verbale: interdictii,pedepse, laude.Fetele au capacitatea extraordinara de a citi sentimentele si starile celuilalt doar din expresia si tonul vocii sale. Baietii folosesc vocea pentru a da comenzi celor din jur, pentru a declansa actiuni, pentru a se lauda, pentru a-l domina sau a-l face de ras pe celalalt.
    Asa ca spunei ce simti fara nici un fel de retinere, ce iti doresti, cum vezi tu lucrurile, toate astea cu calm, intr-un loc in care sa nu va deranjeze nimeni si cu siguranta ceva se va schimba.

    Baieti folosesc in procesele de gandire mai mult emisfera stanga responsabila pentru comportamentul analitic,concret iar noi,fetele, pe cea dreapta care controleaza comportamentul spontan,emotional,artistic.


    Articol preluat din revista COOl GIRL noiembrie 11/2010

    Sper sa te ajute. pupici multi

    RăspundețiȘtergere
  12. @Manole Ana-Maria: :x superba explicatie; sincera sa fiu cred ca a fost cel mai explicit sfat pe care cineva putea sa mi-l dea...iti multumesc mult pentru exemplu...
    este adevarat, noi fetele suntem mai atente si punem mai mult accent pe detalii...
    totusi tind sa cred ca si barbatii ar trebui sa incerce sa faca lucrul asta:D...

    Noi discutam destul de bun, avem o comunicare destul de buna, cel putin din partea mea...

    Dupa cum se poate vedea, nu prea sunt genul de om care sa-si ascunda sentimentele, nemultumirile sau nelamuririle

    Mersi:*

    RăspundețiȘtergere
  13. *Discutam destul de mult :D..sorry;))

    RăspundețiȘtergere
  14. Cu mare placere, ma bucur mult ca ma putut sa te ajut.

    Da, observ asta si e mare lucru mai ales intr-o relatie, dupa parerea mea.

    Da si eu tind sa cred ca ar puteaa si ei sa incerce, doar ca sunt destul de putini cei care mai fac mici atentii prin propria initiativa. Pe ei ii iubim si mai mult nu avem ce face, decat sa vorbim sa le explicam ce si cum si asa vor intelege cred eu, pentru ca nu te vad pe tine stand cu o persoana indiferenta, deci e clar ca pur si simplu nu si-a dat seama. pup

    RăspundețiȘtergere
  15. Scuza-mi micile greseli cum ar fi "am putut sa te ajut" si "din propria initiativa".

    RăspundețiȘtergere
  16. sigur ca te scuz:))..oricum eu sunt regina greselilor;))

    Daca vrei sa mai vorbim iti las idul meu.. blaiedutz@yahoo.com

    id-ul este valabil si pentru celelalte fete:)..cine ma vrea in lista ei de mess poate sa-l preia:*

    RăspundețiȘtergere
  17. Acum te adaug in lista. :*

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna. in primul rand vreau sa-ti spun ca machiajul este superb. Este neutru si un pic shimmery cum imi place mie, super. In al doilea rand vreau sa-ti spun ca nu numai prietenul tau face asa. Nu stiu de cat timp sunteti impreuna , parca scriai u in alt post de 2 ani. Eu am 5 ani de casnicie si 2 in care am fost prieteni. La inceput sunt atenti pt a se asigura ca ne cuceresc dar apoi se lasa pe tanjeala. Am trecut si acum in octombrie de ziua mea prin ce ai trecut u , adica nu mi-a cumparat nimic, doare , dar noi femeile suntem puternice si trecem peste. Spune intotdeauna ce te deranjeaza , pt ca dc lui nu i-ar conveni ceva sunt sigura ca ti-ar spune. Sper ca totul sa fie bine , te pup , ai grija de tine si zambeste ,chiar dc e greu cu un zambet treci mai usor peste toate.

    RăspundețiȘtergere
  19. Nu pot sa cred ca ai scris despre asta. Ma jur exact asa m-am simtit si eu zilele astea mai ales de Sf Nicolae!! :( Parintii mei au fost singurii care si-au amintit si doar vreo 2 colege :( Ma asteptam sa fiu mai apreciata de cei din jurul meu, de prieteni, dar am fost putin dezamagita. Sunt convinsa insa ca de Craciun o sa fie altfel!

    Nu stiu ce sfat sa-ti dau, nici nu ma consider in masura sa o fac pentru ca momentan nu sunt intr-o relatie sa pot sa fac vreo comparatie. Dar da, eu sunt genul care asteapta recunoastere, mai ales din partea partenerului, e si normal, trebuie sa-ti arate ca apreciaza ca ii esti alaturi :)

    Te pup si stai linistita, ca de Craciun sigur o sa fii rasplatita! :*

    RăspundețiȘtergere
  20. @spices : majoritatea fetelor cu blog de make-up nu o fac, pentru ca 1 sunt taxate pentru asta, 2 mai vad si persoanele alea despre care vb :)

    @bondarica : eu cred ca e normal sa gandesti asta :) cel mai important e sa vb cu el si sa-i explici lucrurile astea..he's a man, he doesn't get it :)):D si intrebarea de baza, u ai afcut cv special pt el de sarbatori?:P Pentru ca atunci cand i-am reprosat prietenului meu ca n-a facut nimic special, mi-a raspuns ca nici eu.. Si a avut dreptate :-?? trebuie sa astepti ceea ce oferi :p

    Explica-i ca important e gestul, si ca vrei sa te simti iubita, rasfatata :P

    pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  21. @ Special K: de data asta am asteptat sa ia el initiativa...

    RăspundețiȘtergere
  22. @Lauren: vorba aia "speranta moare ultima":D...

    Si eu ma gandesc ca de Craciun va fi mai bine, mai frumos:)....

    paote va ajuta si faptul ca am discutat si noi subiectul asta:)

    RăspundețiȘtergere
  23. În primul rând felicitări că ai hotărât să împărtășești lucrurile astea cu noi, să ne lași să te cunoștem mai bine.

    În legătură cu prietenul tău, eu zic că ar trebui să vorbești puțin cu el, să îi explici că vrei și tu să ieși, să fii răsfățată cu fel și fel de lucruri. Și dacă nu ai curajul ăsta să-i spui în față, preia tu inițiativa, propune-i tu să mergeți acolo și acolo .

    Logodnicul meu mă răsfață și-mi face aproape toate poftele,deși câteodată se vede că e 'obosit' de mofturile mele... Dacă el nu propune să mergem undeva, îl scot eu și am rezolvat problema :)

    Cât despre machiaj.... e atât de simplu și frumos!! ♥

    RăspundețiȘtergere
  24. @iguanitza: multumesc pentru sfat:)..m-am gandit si la varianta asta si incep sa o pun in aplicare;))...

    RăspundețiȘtergere
  25. Hei! De ceva vreme urmaresc blogul tau, mi sa parut interesant si cam de fiecare data cand ai postari noi le citesc cu multa placere:).Referitor la aceasta postare,din pacate nu esti singura care te afli in situatia asta ,sau care ai sentimentul de neglijenta! Imi pari foarte apropiata de firea mea..:sensibila,uneori copilaroasa si foaaaaaarte iubitoare:D (sunt si eu asa) tind sa ofer prea multe si sa primesc putin!:( Daca am avea ocazia sa vorbim mai multe sunt sigura ca ne-am regasi in multe chestioare ..una fiind aceasta (care m-a si determinat sa adaug comentariul) Daca doresti putem discuta in particular, poate reusim sa ne sfatuim reciproc ! cu drag Dia ..pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  26. Bondarica, si eu sunt de parere ca trebuie sa-i spui ce simti, cum spunea si Koko, de multe ori ei nici nu-si dau seama, nu gandesc ca noi, fetele sunt mai emotive.:)
    Si cred ca toate gandim ca tine intr-un moment sau altul al vietii noastre, toate avem nevoie de mici atentii, fie ele materiale sau nu.
    In alta ordine de idei, la ce revista lucrezi? Sunt tare curioasa.
    Hugs&kisses!

    RăspundețiȘtergere
  27. experienta mea cu al meu prieten m-am invatat ca ce am citit odata despre specia masculina( alizile subtile nu merg, nici alea evidente ci sa zicem direct ce vrem) functioneaza pe bune, dar da, daca nu ii zic, neah slabe sanse sa primesc ceva fara motiv. Oricum i-am facut o lista cu ce vreau pt urmatoarea perioada(an) :)) revenind acuma la chestii serioase, compeneseaza mult partea psihica a relatiei, dar uneori trebuie cum spui si tu si ceva material.

    RăspundețiȘtergere
  28. Blogul tau este interesant pentru ca pe langa faptul ca iti expui machiajele superbe pe care reusesti sa le faci atat de simplu, pui pe acest perete virtual si mici parti din viata ta. Te expui cumva cu increderea ca noi cele care citim o sa intelegem si poate te vom cunoaste mai bine.
    Poate nu sunt eu cea in masura sa iti dau sfaturi dar cred ca uneori nu trebuie sa ai asteptari mari de la cei din jur pentru a nu fi dezamagita. Arata-le tu intai cum e sa oferi ca sa te inteleaga. Poate unii mai greu..ca deh...sunt barbati, dar cazurile pot varia.
    Partea materiala este uneori apasatoare, dar nu ar trebui sa fie cea mai importanta, si asta trebuie sa o intelegi in timp. Apreciez modul tau de a fi dar poate e mai bine sa incerci sa te observi din interior spre exterior pentru a te cunoaste mai bine, pentru ca sfaturile noastre nu te pot ajuta foarte mult, deoarece cazurile in care am experimentat si noi ceva asemanator pot fi complet diferite, iar expunerea lor aici , virtual, complet mascate de faptul ca nu ne cunoastem efectiv.
    Sper sa intelegi ce vreau sa spun.
    iti urez succes in tot ceea ce vrei sa faci.

    RăspundețiȘtergere
  29. @Dia: Ai reusit sa "ma citesti" destul de usor"...pacat ca uneori aceste "asemanari" nu ne aduc si lucruri pozitive. Faptul ca suntem copilaroase si foarte iubitoare, de multe ori ne aduce suferinta:(.....daca vrei a discutam mai multe subiecte:)..eu zic sa iei idul meu blaiedutz@yahoo.com :) si vorbim pe mess:*

    RăspundețiȘtergere
  30. Anda Zelenca: Ai si u dreptate si Special K la fel, trebuie sa gasesc calea de a-mi lua inima in dinti si de a spune de acum in coll ca imi doresc ceva anume...

    Revista la care lucrez se numeste "FEMEIASTIE.ro", Se gaseste numai in format electronic.....

    RăspundețiȘtergere
  31. adizzy: Eu totusi nu mi-as dori sa-i bag pe toti barbatii in aceasi oala:D...Nici al meu nu este "usa" de biserica, insa nu a uitat intotdeauna sa faca atentii..:D...s-a intamplat acum de curand sa "uite" si sper sa-si revina:D

    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  32. @Anonim: iti multumesc pentru sfat si pentru complimentele referitoare la make -up:X

    Vreau sa-ti spun ca sfaturile voastre m-au ajutat mai mult decat ti-ai putea da seama:) ; am realizat ca nu sunt singura fata care pateste acest lucru, am realizat ca nu sunt singurul om care sufera atunci cand nu i se arata apreciere...am invatat ca nu trebuie sa mai pun orice lucru nesemnificant la suflet....si in primul rand am invatat ca pana la urma totul porneste de la mine: mai intai trebuie sa daruiesc eu ca sa primesc inapoi...
    Desi si pana in prezent faceam acelasi lucru...am sa incerc sa continui si pe viitor, insa fara a-mi face singura iluzii si fara a mai ma dezamagi:)
    M-am bucurat sa vad ca unele dintre fete si-au spus si ele "povestile"....

    RăspundețiȘtergere
  33. Draga mea, intr-o masura mai mica sau mai mare, barbatii seamana intre ei asa cum si noi semanam intre noi. Concluzia la care am ajuns eu e ca ei nu prea inteleg printre randuri (decat daca e de rau, adica intr-o cearta vrei sa spui ceva si ei inteleg ceva mai rau, eventual). In rest, daca vrem ceva, trebuie sa ne facem dorintele auzite si abia atunci sa reprosam daca nu ne sunt indeplinite. Prietenul meu mi-a zis mereu: "daca vrei ceva, zi-mi, ca eu nu ma prind!" La inceput am incercat eu sa fiu delicata, sa nu "emit pretentii", dar omul are dreptate, e mai bine sa spun!

    RăspundețiȘtergere
  34. Eu pot sa-ti spun ca din experienta mea, barbatii si femeile nu sunt creati pe acelasi calapod, si gandesc diferit. Adica, daca o femeie intelege foarte usor o aluzie, un barbat mai mult ca sigur nu o va intelege. La fel si cu gesturile de orice fel, o femeie le considera importante, un barbat probabil ca nici nu se gandeste la asa ceva. Pot sa-ti spun din relatia mea ca daca de exemplu prietenul meu uita ceva (ziua mea, aniversarea noastra) si eu ma supar dar nu-i spun de ce, el ma intreaba "de ce esti suparata" dar nu face nicio conexiune de genul "am uitat ca e ziua ta, de aia esti suparata". Eu as zice sa keep it simple stupid cand vorbesti cu el, adica la obiect. Insa nu ii face reprosuri, nu incepe propozitiile cu "niciodata nu...", ci incepe-le cu o afirmatie pozitiva care sa il impulsioneze "mi-as dori, ce parere ai avea daca, mi-ar placea sa...".

    RăspundețiȘtergere
  35. hey, relax, or sa treaca si chestiile astea; stiu ca sunt lucruri care te deranjeaza si care te fac sa te simti aiurea, sa simti ca nu esti iubita, apreciata la adecvarata ta valoare; stiu asta pentru ca si eu am fost in situatii similiare si la fel si eu simteam ca nu exista lucru mai nasol care putea sa mi se intample (cel putin in momentul respectiv) si de fiecare data tot parintii au fost aceia pe care i-am simtit aproape si care orice as face am iubirea lor neconditionat.
    In schimb, in luna sempetmbrie am avut un accident de masina care putea sa fie nasol de tot, am "scapat" doar cu o entorsa la coloana cervicala si am fost nevoita sa port timp de 2 luni de zile un guler medicinal. Spun ca am "scapat doar cu" fiindca dupa mai multe vizite la mai multi neurochirurgi care imi spuneau ca puteam sa o patesc urat de tot (ori sa raman o leguma pe viata, ori sa mor)si dupa mai multe tratamente am ajuns la concluzia ca viata este cel mai important lucru de pe Pamant. Invata sa o pretuiesti si sa pretuiesti oamenii care sunt langa tine si care te iubesc cu adevarat. Daca stai si te gandesti, daca ai fi intr-o situatie critica (asta ar insemna orice) cine ar mai fi langa tine? ine te-ar ajuta si iubi neconditionat? Niciodata nu stii ce surprize iti poate oferi viata, care e scurta si nu merita sa ti-o amarasti cu lucruri/ ganduri/ persoane care nu te marita. Prin asta nu vreau sa iti spun sa te desparti de prietenul tau, (desi daca dupa mai multe discutii la un moment dat va dati sema ca unul trage in stanga si celalalt in dreapta, mai bine mai devreme decat mai tarziu luati o decizie) dar incerca sa vezi si partea frumoasa a vietii.
    Sper sa depasesti cat mai repede aceste momente si sa te bucuri ca esti sanatoasa, cei dragi iti sunt aproape si esti impacata cu cu sufletul tau.
    Sa ai o zi exceleta! pup

    RăspundețiȘtergere
  36. @dreamyworld: imi pare rau ca ai trecut prin astfel de momente:(...insa cum ai spus si tu, aspectul cel mai important este acela ca ai inceput sa apreciezi mai mult viata.
    Eu incerc sa-i apreciez pe cei din jur, sa le ofer si sa le daruiesc in limita posibilitatilor, desi poate uneori chiar mi-am depasit limitele tocmai din dorinta de a-i vedea pe ei fericiti...

    Poate e de natura omului sa-si amareasca viata cu tot felul de nimicuri si sa-si faca nervi sau sange negru din tot felul de fleacuri:D

    iti multumesc pentru gandurile bune:*

    RăspundețiȘtergere
  37. Orice fata ar trebui sa se simta zi de zi iubita de partenerul ei..si destul de des ca o printesa langa el....eu am o vorba care de multe ori m-a facut sa imi doresc sa nu mai stiu de nimeni si de nimic..si anume..daca nu sunt apreciata destul pentru ceea ce sunt, atunci nu ma merita...mereu am fost de parere ca cel de langa mine trebuie sa isi dea seama singur ce fel de persoana sunt..si ce fel de eforturi am facut de-a lungul relatiei...cel mai bine ar fi sa nu te autocenzurezi in fata lui...sa il iei la o discutie serioasa cand e linistit..si cand simti ca poti vorbi cu el...barbatii niciodata nu citesc printre randuri..daca te decizi sa ii vorbesti despre felul in care te face sa te simti, cel mai bine ar fi sa i ii spui cap-coada..insa fara reprosuri si o atitudine superioara...o discutie matura intre 2 oameni care se iubesc....fruntea sus:)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu