Day 3!

Astazi trebuie sa: Sum yourself up in about 100 words.

Am ales o metoda mai simpla:D. Am preluat descrierea de pe profilul de hi5:))


Name :alexandra
Nick Name :alex, mitzu, axe ,afrodid@, BONDARICA
Birthdate :27.03.1989
Birthplace :Bucuresti
Current Location :Magurele, Ilfov
Eye Color :verzi-albastrii...
Hair Color :nu stiu nici eu..cateodata e mai inchis cateodata e mai deschis
Height :1,68 m
Weight :48 kg ultima oara..akm vreo saptamana
Piercings :am avut 2 gaurele de cercel in urechea dreapta:D se pune?
Tatoos :n-am..dar ma bate gandu
Boyfriend/Girlfriend :am..numele lui: Bogdan (Bondarul meu:D )
Vehicle :pe-josul..inca nu am carnet
Overused Phrase :silence i kill u:))
FAVORITES
Food :cam orice,nu am peferinte
Pub/Disc/Restaurant :varteju:))
Candy :ciupa ciups
Number :27
Color :negru, rosu, MOV:D....verde , albastru
Animal :pisica ..miau
Drink :sampanie, gin, vin..tequila..si tot ce e cu alcool:))
Body Part on Opposite sex :totul:))
Perfume :tot ce e dulce si picant si ma face sa ma simt sexy si irezistibila:D
TV Show :carcotasii, mondenii, happy hour
Music Album :diverse dar aici nu intra si manele, doar in cazul in care ma duc la un party unde nu am de ales decat sa stau si sa le ascult, eventual sa mai si dansez:D
Movie :(the others, the fountain preferatele mele)..in general comedii si filme scary
Actor/Actress :sandra bullock
This or That
Pepsi or Coke :Ambele:x..desi imi fac rau nu pot sa renunt:D
McDonalds or BurgerKing :Mc Mc Mc:X..dar merge si varianta a II-a
Chocolate or Vanillaambele
Hot Chocolate or Coffee :coffee :X
Kiss or Hug :ambele
Dog or Cat :cat
Rap or Punk :punk
Summer or Winter :primavara si toamna..
Scary Movies or Funny Movies :ambele
Love or Money :dak se imbina una cu cealalta, ambele
YOUR...
Bedtime :depinde de ora la kre ma trezesc a doua zi
Most Missed Memory :asta e un defect deal meu k nu prea uit lucruri
Best phyiscal feature :picioarele..ochii..mai multe.;;)
First Thought Waking Up :Mai lasa-ma 5 minute:D...
Uh nu..alta zi:((
Ambition :prea multe sa le enumar..calitatea mea..ambitia:D
Best Friends :oare or fi "best friends"?..nu prea mai cred in cuvantul asta(sper ca nu jignesc pe nimeni). Probabil cel mai bun prieten la ora actuala imi este prietenul...
Weakness :hmm...ink nu leam gasit..poate mi leau gasit altii..sa le zica ei
Fears :paienjeni...si chestiile cu multe picioare..
Longest relationship :aproape 3 ani..in prezent:D
HAVE YOU...
Cheated Your Partner :NU
Ever been beaten up ::))..asta e intrebare de baraj.. NUUUUUU
Ever beaten someone up :cand eram micutza bateam baietii;;)..eram karatista:D
IN A GUY/GIRL
Favorite Eye Color :negrii
Favorite Hair Color :nush..
Short or Long :si si
Height :cu pana la 10 cm mai inalt k mine
Style :manelar sa nu fie...lautar si alte cele din aceasi categorie:D
Looks or Personality :personality
Hot or Cuteambele
Muscular or Really Skinny :cu muschiuletzi..sa nu fie ca din Africa:))
RANDOMS
What country do you want to Visit :mexic, brazilia
How do you want to Die :dc?..vrei sami indeplinesti dorinta?:))
Been to the Mall Lately :dc?..vrei sa ma scoti la un suc:P?
In general ma duc in Afi sau in Liberty..ori..Unirea
Get along with your Parents :dap..
Health Freak :...nebuna:))
Do you think your Attractive :mai se pune problema..;;)
Believe in Yourself :da..
Want to go to College :evident
Do you Smoke :nu
Do you Drink :da..dar nu sunt alcoolica:))
Shower Daily :da...si in avion dak sunt ma spal:P
Been in Love :sunt in love se spune:)
Do you Sing :dak vreti sa va spargeti geamurile puneti-ma sa cant..glumeam...am cantat la diferite concursuri cand eram micutza dar miam pierdut talentul...sau cel putin nu mi l-am mai exploatat de mult mult timp
Want to get Married :odata si odata
Do you want Children :Daaa...vreau:D
Age you wanna lose your Virginity :prostie..poate varsta la care vreau sa mi-o recuperez:))
Hate anyone :Am cateva persoane pe lista dar mentin secretul:D

Comentarii

  1. :))) Folosesc si eu foarte de des "silence i kill u", de vreo 2-3 ani mi-a devenit mi-a intrat in vocabular :)))

    Imi mai place si "I am a terrorist! What kind of terrorist? A terrifying... terrorist!"
    Jeff Dunham este genial.

    RăspundețiȘtergere
  2. asta de la ziua 3, mai exact tablelul cred ca il preiau ca leapsa de sine statatoare ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne ce usor era, daca as fi vazut si eu de la inceput asta. M-am chinuit sa gasesc niste cuvinte sa ma descrie o juma de ora :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Mya Beauty: sa stii ca mai o expresie noua intrata in vocabular
    " Sa i se taie capu":))....

    RăspundețiȘtergere
  5. adizzy: ma bucur sa vad ca tabelul a fost o sursa de inspiratie..chiar as vrea sa vad si raspunsurile voastre;))

    RăspundețiȘtergere
  6. Blossoms: initial si eu vroiam sa fac o descriere din aceea "plictisitoare" dar ma gandeam ce pot sa scriu si era prea mare bataia de cap...
    mi-am amintit de tabelul asta pe care il aveam pe pagina de hi5 pe care oricum prea rar o folosesc, am luat modelul de acolo si am mai schimbat din continut pe unde era nevoie(omul se mai schimba in timp:D iar unele raspunsuri numai se potriveau cu ce se intampla in prezent;;) )

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca acum se foloseste cel mai des : " NUSH NUSH " nu trece o zi fara sa aud chestia asta :)) Sau "MAXIM AM SPUS"

    Mi-a placut : "Probabil cel mai bun prieten la ora actuala imi este prietenul " si sunt de acord cu ceea ce ai spus,pe mine m-au dezamagit si cred ca numele asta de "prieteni" e decat de suprafata.

    Foarte ingenioasa preluarea de pe Hi5 :D

    RăspundețiȘtergere
  8. am facut si eu, scuze ca nu apare link spre tine, dar dupa ce am dat copy paste la el, acuma nu reusesc sa editez pagina, decat in tabel :(

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu