Tag- Red lips!

Hello girls!

Am primit o provocare de la A.M. : aceea de a purta buze rosii all day long:D...Nu obisnuiesc sa port ruj rosu, mi se pare prea "dur" si prea "provocator".

Reguli:
1. Trebuie sa porti ruj rosu intr-o zi, facandu-l partea centrala a machiajului.
2. Restul machiajului trebuie sa fie de strictul necesar, gen fond de ten si rimel
3. Pune o poza cu rezultatul (full face) si spune ce ai folosit (nu trisa!)
4. Spune ce produse ai folosit
5. Spune cum te-ai simtit in ziua provocarii.
6. Da provocarea mai departe cel putin unei persoane.
7. Aceasta provocare a fost facuta de Joice

Si acum pozele;;) :

Produse folosite:
- Corrective Concealer elf

- corector farmasi
- fond de ten calmant Avon
- complexion perfection elf
- pudra color trend Avon
- Ruj Ultra Color Rich Avon - Red 2000
- creion Jillian Dempsey Avon
- Rimel Maybelline
- crema iluminatoare elf
- perle iluminatoare Avon

Cum m-am simtit? In primul rand trebuie sa spun ca imi place la nebunie culoarea "rosu". Insa in mod normal o port in vestimentatie , nu pe buze:D. Nu port rosu pe buze pentru ca: in primul rand am buzele subtiri si daca pun o culoare inchisa tind sa se subtieze si mai mult iar in al doilea rand buzele mele sunt asimetrice si trebuie sa stau sa corectez prea mult asimetria ca sa para egale.
A fost ok provocarea mai ales ca mi-a colorat ziua:)...aveam nevoie de asa ceva. La provocarea de azi am ales sa port si o rochita tricotata rosie pe care o ador....am fost precum "cireasa de pe tort" pe ziua de azi:D...


Este un tag foarte happy si colorat asa ca provoc toate fetele care nu l-au primit pana acum, sa indrazneasca sa-l faca:)

O duminica cat mai placuta:)
Eu am plecat afara sa ma afisez cu zambetul meu rosu:D..cu siguranta voi avea impact asupra oamenilor mai ales avand in vedere ca afara ploua si e o zi cat se poate de mohorata;;)



Update: Am nevoie de sustinerea voastra in continuare, pentru cine nu a votat si vrea sa ma sustina nu trebuie decat sa dai click aici si sa lasi un comentariu cu "O votez pe Alexandra I." . Mai este foarte putin timp si fiecare vot conteaza:*...pls girls, ma bazez pe voi!

Kissez:*

Comentarii

  1. Iti sta bine si te asortezi super :x

    RăspundețiȘtergere
  2. Woow...foarte chic si finut,iti sta super bine! Pometii si ochii tai sunt perfecti!

    RăspundețiȘtergere
  3. iti sta super bine!culmea,eu in tinerete am purtat ruj rosu mereu,dar acum,cu varsta,parca nu prea merge.te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. @Mya: mersi mult pentru compliment dar tind sa cred k e un pic exagerat;))..mai am pana la perfectiune:), insa apreciez vorbele tale, ma fac sa ma simt bine:*..tnx

    @Modniza: Si eu cred ca rujul rosu se potriveste persoanelor tinere! Cred ca rujul rosu inaspreste trasaturile si arata o persoana mai matura decat e, ...:).... Tie oricum iti sta minunat cu parul deschis la culoare si machiajul subtil-modest:), cu siguranta nu ti se arata varsta reala:). P.S: poate reusesc sa o conving si eu pe mama sa se faca blonda si sa renunte la acel roscat pe care il poarta de mai bine de vreo 8 ani...:D

    Va multumesc tuturor fetelor pentru complimente:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Iti sta foarte bine cu rosu :D You should wear it more often

    RăspundețiȘtergere
  6. Iti sta foarte bine. Mi-ati facut si mie pofta de culoarea asta pe buze. Inca nu am nici un ruj rosu,dar e pe drum.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eee, ce frumos!:D I love this challenge! Iti sta suuuper!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu