Tag: My perfect imperfections!

Hello girls!

Din nou revin pe ziua de azi, dar de data aceasta cu un tag:)..primit de la A.M (Ancutza). Tag-ul are urmatoarele criterii:

1. Enumereaza 3 defecte fizice, imperfectiuni care te deranjeaza(spune de ce te deranjeaza, ce nu-ti place):


- primul lucru care ma deranjeaza la mine ar fi...nasul:D.. Este o chestie mostenita din familie, cam toti cei din partea lu tata se confrunta cu un nas generos:)).... Eu totusi am avut si necazul de a-mi rupe nasucul cand eram mica si de atunci a fost ca un Big Bang:D, parca a explodat. Mie mi se pare enorm de mare:(..as fi vrut un nasuc mic, finut asa cum il are mama. Nu inteleg de ce nu am mostenit-o pe ea. Pe langa faptul ca este maricel mai e si stramb de la cazatura:(. Totusi incerc sa fac abstractie de asta, il maschez prin trucuri de make up si incerc sa scot alte calitati in evidenta.


- al doilea defect fizic ar fi....cred ca sanii mici. Desi imi plac ca sunt mici si nu am problm cu ei sa ajunga la buric si sa stau sa-i adun de prin pantaloni:))(sper ca intelegeti ce indrug eu aici), totusi ma enerveaza faptul ca nici macar vara nu imi permit sa ies fara sutien. Vorba unei prietene: Sa le dea Dumnezeu sanatate celor care au inventat sutienul cu burete:))


- al treilea defect fizic ar fi poate urechiile clapauge=))... ma gandesc ca poate or fi din cauza ca ma tras mama prea mult de ele:D..sau o fi din nastere, cine stie. oricum nu prea imi plac, rar se intampla sa-mi prind parul in coada si sa-mi las urechiusele sa iasa la iveala:D



Numeste 3 calitati fizice , lucruri care iti plac la tine:


- primul lucru, picioarele. Am primit mai mereu complimente referitoare la "cracii" mei:D... Am picioarele subtiri, destul de bine proportionate, gamba subtire, muschii fermi:D etc etc..... Totusi de la un timp incoace simt ca ma "cracanez" si nu inteleg de ce..parca au inceput sa se curbeze:D....sau o fi doar iluzie optica:)


- al doilea lucru, ochii...culoarea imi place cel mai mult, mai ales in zilele cu soare cand se deschid atat de mult si au o culoare foarteee ciudaataa..:D..nu sunt nici verzi, nici albastrii, nici hazel, nici nici..:)


- al treia calitate fizica care imi place, desi am sa ma contrazic putin aici, sunt sanii....Da sanii! Imi place ca sunt mici, ca stau la locul lor, ca sunt fermi si nu risc prea mult sa ma apuc sa ii adun din pantaloni(stiu, am mai spus expresia asta). Consider ca o femeie cu sanii mai mici e mai norocoasa, n-am problm la alergat, sunt fermi si frumosi, nu ma doare spatele, etc:D..



Spune ce-ti place si ce nu-ti place la persoana care te-a taguit:

Bun, incep prin a spune ca nu o cunosc personal deci imi voi da cu parerea doar din prisma felului in care scrie pe blog. Ce-mi place mai intai:) : Imi place faptul ca este o persoana modesta care chiar si din modestie stie cum sa scoata lucrurile frumoase la suprafata, imi place ca este sincera si comunica cu noi ca si cum am fi cele mai bune prietene ale ei.:) ...Ce nu-mi place? Cam greu de spus dar am sa spun una: nu-mi place felul in care aplica tusul, codita mi se pare prea ridicata, nepotrivita ochiului ei si o sfatuiesc sa exerseze:*...

Multumesc pentru tag!
Kissez :*

Comentarii

  1. multumesc pt cuvintele frumoase!
    si mai mult multumesc pt sfatul cu tusul. o sa incerc si varianta mai scurta sa vedem ce iese :*

    RăspundețiȘtergere
  2. trebuie sa fac si eu tagul ...ca de cateva zile s-a tot oprit si la mine si eu nimic:))
    Si eu am urechi clapauge :)) Deci suntem 2 :))

    RăspundețiȘtergere
  3. buna, ai un tag de la mine :) http://reviewscosmetice.blogspot.com/2010/11/tag-my-makeup-story.html

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu