Tag: Intrebari intrebatoare....

Hello girls!

E timpul sa pun si eu in aplicare tag-ul primit de la Michelline. Mi se pare un tag, cam...ciudat:D, intrebarile sunt cam intortocheate insa am sa incerc sa raspund la fiecare dintre ele:D. Totusi nu garantez pentru intrebarile referitoare la matematica:)), stau prost la capitolul asta:D.

1. Esti intr-o situatie unde drepturile individului nu exista. trebuie sa alegi intre Umilinta si Bataie. Tu ce alegi si de ce?
As alege bataia. Consider ca bataia poate fi controlata, se poate tine cont de cat de dureroasa si lunga va fi ea. In schimb umilinta doare mult mai tare, in viziunea mea. Bataia raneste fizic insa umilinta raneste sulfetul:D.

2. 3+4= 5 este posibil?

Am spus din start ca nu ma bag la intrebarile de matematica:)). Probabil este posibil...de vreme ce a fost pusa intrebarea:D


3. Daca cineva maine iti pune pe masa 1 milion de euro si iti spune sa omori pe cel mai bun prieten/a, ai face-o?

Daca s-ar intampla o astfel de situatie, cu siguranta persoana respectiva ar fi scoasa afara in suturi si injuraturi, by me.

4. Spui intotdeauna adevarul?

Nu chiar, nu cred ca exista persoana care sa nu minta. Dar eu le consider minciuni nevinovate, care nu au menirea de a face rau nici mie, nici altor persoane. Doar ca merg pe principiul ca uneori ca un lucru sa mearga bine, trebuie sa mai si "minti".

5. Esti la un pas sa iti realizezi cel mai mare vis al tau. Pentru a reusi trebuie sa faci un compromis pe care in mod normal nu l-ai face. De retinut e ca de nu faci acel compromis s-a zis cu visul tau pentru todeauna. Ce faci?
Depinde ce fel de compromis si depinde despre ce vis este vorba. :D Nu am cum sa dau un raspuns concret, pana nu am sa ma aflu intr-o situatie de gen:)

6. Ai inselat, furat vreodata?

De inselat nu am inselat, ma refer strict la ideea de "relatie", dar nici in sensul general nu am inselat. De furat insa, am furat:)), din pusculita parintilor cand eram mica( vroiam sa-mi iau penar:)) iar pentru asta mi-am luat multa bataitza, pedepse si restrictii, asa ca de atunci m-am lecuit:))....si am invatat ca cel mai bine e sa ma multumesc cu ce am:D


7. Ce parere ai despre zicala: ¨Creeaza-i unui om DORINTA si se va f*** pe ele principii, vise, etc"

De inteles sa fie ca nu-mi place sa imi incalc principiile. Asta numesc eu un om integru. Oricum eu prefer sa raman la vise pentru ca ele ma mentin pe linia de plutire:)


8. Ti s-a facut vreodata o observatie negativa in pat? Daca da care a fost aceasta.

Tocmai am ridicat o spranceana la intrebarea asta si nu e de bine:))....
Singura observatie negativa care mi s-a facut in pat a fost ca dorm pe prea multe perne...nu la asta se refera intrebarea;)?

9. Esti in situatia de a decide intr-o situatie fara iesire. Trebuie sa ordoni moartea a unui milion de oameni pentru a salva alti 5 miliarde. Daca nu-i sacrifici pe cei 1 milion , atunci vor muri toti. Care e decizia ta?

Simplu, i-as omora fara sa clipesc pe cei 1 milion, dar inainte am sa fac selectie sa ma asigur ca printre ei nu se vor afla cunostinte, oameni destepti, cu familii etc. Am sa ma asigur ca omor exact "ciulinii" planetei:D

10. Ce aplicatie/formula matematica ne poate da raspunsul =123456789 ?
Numaratoarea de la 1 pana la 9??:))

11. Pentru ce suma ti-ai inchiria timp de o saptamana partenera/ul?

Eu l-as inchiria, dar intrebarea este....AR STA?:)) Oricum aici mai intervine si ideea, cui?

12. Daca nu ai avea ce manca ai da in cap cuiva?

Prefer sa mor de foame decat sa cersesc sau sa omor pe cineva ca sa-i iau dumicatul de la gura:(.


13. Cand ai facut ultima oara sex si cu cine?
Sa raspunda cine se simte:))


14. Iti prinzi partenerul in pat cu o alta persoana in timpul actului sexual. Cum reactionezi?
UU..Doamne pazeste de un moment de gen:D

15. Daca ai fi Dumnezeu pentru o zi care ar fi primele 7 lucruri pe care le-ai face?

Probabil as face aceleasi lucruri pe care le-a facut si El.


16. Dai bani la cersatori?

Trebuie sa recunosc ca am o slabiciune pentru astfel de cazuri, in general dau la batrani.

17. Maine e sfarsitul lumii. Ai 24 de ore la dipozitie. Ce ai face in aceste 24 de ore?

Nu cred ca m-as agita sa fac nu stiu ce lucruri pe care oricum nu cred ca as fi in stare sa le indeplinesc in doar 24 de ore. In mod sigur m-as asigura ca le-am spus tuturor celor dragi ca ii iubesc si as face tot posibilul sa fiu in ultima clipa alaturi de ei.

18. Esti intr-o celula de 2/2 cu inca un partener de 10 ani. In tot acest timp ai fost pus/a la cele mai groaznice chinuri posibile. Intr-o zi ti se ofera posibilitatea de a scapa de toate acestea. Trebuie doar sa-i oferi cele mai groaznice chinuri colegului de celula timp de 2 ani. Ce alegi? Sa te chinuie in continuare sau sa-l chinui tu pe colegul de celula?
Nu m-as obosi sa-l chinui. Pai daca timp de 10 ani am fost continuu chinuita si eu n-am zis nimic, inseamna ca a inceput sa-mi placa:D...probabil am devenit masochista:))...deci cu siguranta l-as lasa sa-mi ofere "placere" in continuare .

19. Intr-o zi te suna cineva si iti spune ca stie cel mai groaznic secret al tau. Daca nu-i dai ce si cat vrea va spune tuturor. Daca s-ar afla, acel secret ar distruge tot ce ai cladit, ai pierde totul. Ce vei face in continuare?
L-as lasa in pace sa vad cat de mult tupeu are:D. Imi plac provocarile;)


20. O parere persoanala, obiectiva despre autorul care ti-a trimis leapsa. (exceptie celeminim 50 de caractere:D)
Mie mi-a trimis leapsa Michelline. Ce pot sa zic. O cunosc de pe blog, mi se pare o fata vesela, copilaroasa. Imi place felul ei de a povesti, umorul putin sarcastic si ironic.

Foarte intortocheate intrebarile:D. Desi trebuie sa le dau mai departe, nu am sa o fac. Va las pe voi sa decideti daca aveti suficienta materie cenusie sa raspundeti la intrebarile astea:)).
Kissez:*


Comentarii

  1. Ma bucur sa stiu ca nu sunt singura care mai da bani la cersetori, mai ales la batrani :D Cui i-am mai spus asta ma judeca mereu, ca mai bine as da la copii decat la batrani, dar tot la ideea mea raman :D si intr-adevar, intortocheate intrebari :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu