Review- Elf gama Studio!

Hello girls!

Saptamana asta am facut noi achizitii Elf. Sunt primele produse din gama studio si sincera sa fiu isi merita denumirea:). Mi-am achizitionat produse in functie de necesitatile de zi cu zi, singurul lucru pe care l-am achizitionat din curiozitate este kit-ul eye transformer. B
un, deci, mi-am luat: kit-ul eye transformer, trusa complexion perfection si trusa corrective concealer. Initial nu am vrut sa-mi cumpar produse din gama aceasta pentru ca au un pret mai piperat si mi se par mai avantajoase cele de la 8 lei. Insa am vazut ca au fost destul de laudate si cum a fost si concursul acela in care poti sa castigi machiaj pentru 1 an am zis ca impusc doi iepuri dintr-o lovitura: 1. imi dau ocazia de a incerca si produsele din noua gama si 2. imi ofer sansa de castig la concurs:). Nu-mi pare rau de alegerea facuta pentru ca investitia a fost facuta cu cap:). Si acum sa iau fiecare produs in parte:)

1. Trusa Complexion Perfection


Nu e intamplator ca am inceput cu pro
dusul asta. Imi place foarte mult! Pe tenul meu face minuni. Dupa ce am aplicat fondul de ten aplic imediat aceasta pudra. Este o pudra formata din patru patratele ce au ca scop urmatoarele obiective: sa matefieze tenul, sa ajute la mascarea imperfectiunilor, sa ofere tenului un aspect curat, sanatos si luminos. Culmea este ca si face! Cel putin pe tenul meu care se ingrasa destul de repede.



2. Kit-ul Eye Transformer


Un produs cumparat din pura curiozitate! Mi s-a parut fascinant sa vad un produs care poate sa transforme culorile. Am crezut ca acele culori sunt cremoase insa nu sunt nici pe departe. Sunt prafoase, uscate ca un fard si au in compozitia lor mici particule de sclipici sidefat.Totusi parca inca nu m-am prins cum se foloseste. Mie nu prea imi iese "transformarea". Singura diferenta pe care o vad la culorile pe care am incercat sa le schimb a fost ca se vad acele mici particule colorate prin ele. Inca nu ma pronunt de tot asupra acestui produs. Vreau sa il incerc mai mult, sa vad daca ii descopar chichitza si apoi...am sa-mi dau cu parerea daca este o investitie buna sau proasta.




3. Trusa Corrective Concealer


Un alt produs care imi place:X...Singurul inconvenient este acela ca toate corectoarele sunt un pic cam tari si trebuie incalzita bine culoarea ca sa poti sa iei produs pe pensulica. Imi plac absolut toate corectoarele. Pentru tenul meu deschis sunt perfecte. In special folosesc corectorul verde( peste cosuri) si face minuni. Ca sa aiba o rezistenta si o acoperire mai mare, dupa ce aplic verdele pe cosulet aplic si un corector mai puternic(in cazul meu aplic corectorul de la Farmasi). Si celelalte corectoare sunt ok. Cel roz foloseste la mascarea venelor. Pe mine ma ajuta mult pentru ca de cand mi-am spart nasul:D am ramas verde la baza nasului cu ochii si acum reusesc sa maschez cu succes acea verzeala:).

Cam astea sunt produsele. Imi plac! Si am ajuns la concluzia ca pretul este foarte mic in comparatie cu, calitatea pe care o au.

Urmatoarele pe lista cu siguranta vor fi: Primer&Liner Sealer; Tus de ochi crema; Beauty Enciclopedia.



Are careva Beauty Enciclopedia? Mie mi-a facut cu ochiul inca de cand a aparut dar am zis ca astept sa vad daca Mosu va fi generos cu mine anul acesta:)



Voi ce produse mai aveti din gama Studio?



Kissez:*

Comentarii

  1. Le am si eu pe toate 3.Nu ma inteleg prea bine cu trusa de concealer.Mi se pare mult prea dur si greu de blenduit.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Sweet Crazy Lollipop: si mie mi se par prea dure insa, eu le incalzesc...suflu in ele , le frec cu degetul:D si reusesc sa le inmoi:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am eu Beauty Enciclopedia...varianta sparkly eyes. E o paleta destul de buna, culori mate, sidefate, unele cu bucati cam mari de glitter, dar per total ok. Ce ma enerveaza la fardurile din BE e ca ma obliga sa incep cu ochii ritualul de make up, pentru ca efectul de fall out e de cele mai multe ori prezent. La unele farduri se rezolva daca umezesc pensula, la unele nu.
    O poti comanda de pe elf uk, urmareste pagina lor de FB pentru ca din cand in cand ofera coduri pentru transport gratuit,la o comanda minima de 10 lire.
    Un produs genial este liner sealer-ul, chiar face ceea ce promite si efectul e WOW! Trebuie sa lucrezi cu precizie, dar merita. Sorry ca am scris atat, sper sa-ti fie de folos! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. mi-au placut reviewurile tale:D
    chiar voiam sa gasesc unul obiectiv pt primul produs:D

    RăspundețiȘtergere
  5. @Alice: iti multumesc mult ca mi-ai descris cum este Beauty Enciclopedia:)...acum am devenit si mai hotarata sa o achizitionez...
    si din pacate nu pot face comanda de pe elf uk, nu am cont PayPal...cu siguranta ar fi fost mai tentant sa le cumpar de acolo pentru ca au enorm de multe produse; Acela a fost primul site descoperit si m-am bucurat enorm de mult cand am vazut ca au facut site si la noi in tara.
    Speram ca vor ajunge si la noi acele produse pe care le gasim doar pe elf.uk
    Kissez:*

    RăspundețiȘtergere
  6. @My leetle nails: ma bucur ca ti-a fost de folos review-ul meu:)
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  7. eye kit transformer imi face si mie cu ochiul. Parca il are Anda si a facut si review (sper sa nu ma insel) si chiar erau transformate culorile.
    Am un wishlist de ceva timp, si acum cum e 'oferta' cu promovarea mi-as mai lua sa fac cumparaturi de 200 de lei....

    RăspundețiȘtergere
  8. eu am Complexion Perfection si e cu adevarat buna.O ador.din gama studio mai am 2 pensule(small angled&complexion brush) si lotiunea de spalat zilnic pensulele.Sunt toate bune,imi plac.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu