Random talk! Make up de weekend!

Hello girls!

Revin cu impresii despre weekendul meu care a fost mai "special":)). De ce spun special? Pentru ca in sfarsit am mai avut eu si prietenul meu moment de "plimbarica". In aproape 3 ani de relatie, nu cred ca ne-am plimbat nici 15% din cat se plimba alti indragostiti. Motive sunt multe, ori refuzurile mele(pentru ca recunosc sunt foarte comoda, am o "problema" cu orele, nu-mi place sa ma plimb noaptea), ori din cauza timpului lui liber, care 99% din cazuri nu exista. Dar in sfarsit duminica, dupa mult timp am reusit sa mai iesim si noi sa ne plimbam:), am reusit sa mai stam si noi singurei, sa ne mai eliberam gandurile de problemele cotidiene. Nu a fost o plimbare prea deosebita, a fost ceva normal, dar pentru mine e un lucru Mare:D......


Pe langa asta , am vazut pe bloguri mai mereu discutii referitoare la animalute si mereu imi aduce aminte si de animalutele pe care le-am avut. Am avut cam tot felul de animalute: iepuri, pasari(sticleti si pitigoi), pisici, pesti, catei, arici, paienjeni(crescuti de fratele meu=)) , hamster. Sper ca nu am uitat vreo categorie:)). Insa in mod special mi-au placut pisicile. Am avut un neam intreg de pisici, o ierarhie intreaga iar printre ele se afla: Mitza, Miuzet, Esmeralda, Silvester, Mita II, Brandusa,Guraliva, Meisa, Printesa, Tulku, Scorpy,
BLADE, etc....Am avut cred ca vreo 60 de pisoi deci imi este foarte greu sa-mi aduc aminte fiecare nume:)). Multi dintre ei au crescut pana la varsta de 1-2 luni si au fost donati altor persoane care indrageau animalele. Tin minte ca am avut 2 -3 pisici care faceau o data 6-10 pisoi. Eram foarte incantata dar din nefericire nu puteam sa-i tin pe toti. De multe ori mai imi aducea si fratele pisoi abandonati gasiti prin parcuri:D. Dupa cum puteti vedea in lista de nume apare numele de BLADE, pe el il consider pisoiul suprem. A stat langa mine 7 ani din viata mea. A fost sufletul meu, a fost exact ca un om, il consideram "fratiorul meu", copilul meu, toate cele si spun "a fost" pentru ca a devenit ingeras(desi nu stiu sigur). Au trecut cam 4 ani de cand a disparut...ma gandesc ca probabil a simtit ca ii vine sfarsitul si a plecat cat mai departe de casa, sau poate a plecat pur si simplu din gelozie pentru ca am adus o alta pisicuta in casa, el fiind singurul pisoi care a stat in casa, a dormit in acelasi pat cu mine. Restul pisoilor au dormit pe terasa sau intr-o magazie din curte in care aveau amenajat locusorul lor. Pot sa spun ca si in ziua de azi, de 4 ani de cand a disparut, eu tot am speranta ca Blade o sa apara si ma simt vinovata de faptul ca eu m-am mutat de la casa veche si daca e sa apara eu nu voi fi acolo. E cam imposibil sa se intample chestia asta insa niciodata n-am sa spun niciodata. Am mai avut un pisoi, Silvester, care a aparut dupa 1 an. Mi-am dat seama ca era el dupa labutele din fata pentru ca avea 3 degete in loc de 5(avea malformatia asta din nastere). In prezent in am pe Maty, dar nu se compara cu Blade. Nu voi mai gasi pisoi asa destept, frumos, dragastos ca Blade. Parca ma intelegea, parca vorbea cu mine cand mieuna. Ne simteam unul pe celalat si eram ca doi oameni ce stateau fata in fata. Ca sa nu il uit mi-am facut id-ul dupa numele lui:)....si nu am sa-mi schimb niciodata id-ul, tocmai in ideea de a ii tine vie amintirea cat mai mult timp.
Poate ca povestea mea suna mai mult a nebunie:D..imi plac animalele...ce sa-i fac. Niciodata nu am vrut un animal din "capriciu". Mereu am avut grija de ele, le-am hranit, le-am curatat litiera(daca era cazul), le-am spalat, le-am periat, le-am dat dragoste....


Acum sar peste animalute si revin la weekend. Duminica cand am iesit in oras cu prietenul meu, am purtat un machiaj mai dark...am adoptat un machiaj smoky eyes. De mult nu am mai purtat un machiaj bazat pe tonuri de gri si negru. Am facut si cateva poze ca sa va arat si voua:). Sper sa va placa:)


Si acum cateva poze cu cateva animalute pe care le-am avut:) :

1. BLADE

2. Iepurasii albi: Abraham si Lincoln

3. Pisicuta mea colorata Meisa cu fratiorii ei negrii Tulku si Navy

4. Printesa cand era mica...:D mama celor mentionati mai sus:)
Astea sunt cateva poze pe care le-am gasit, as mai fi avut poze cu Ursuletu'(catelul meu de la Bucuresti dar nu vreau sa le pun pt k sunt suparata pe "tradatorul" ala care nu ma mai recunoaste de knd m-am mutat:D).

Stiu..am avut o obsesie pentru pisicutele negre..mie imi aduceau noroc..insa de cand a disparut(murit) Blade..am dat-o pe pisicute albe:)
Maty cel nazdravan:D

Voi aveti animalute de sulfet?
Abia astept sa aud parerea voastra despre machiaj si sa-mi povestiti ce animalute ati avut:)

Kissez:*

Comentarii

  1. si mama are multe pisici (nici nu stiu exact numarul pentru ca mai apar sau mai dispar ) si catei. l-am vazut pe Blade si semana perfect cu una din pisicutele mamei. a gasit-o fratele meu acum vreo 2 ani cand trecea pe langa un parc si a luat-o acasa. (la noi toate animalele au ajuns asa: ori au fost gasite pe strada, ori aruncate in curte ca se stie ca nu sunt date afara, sau daca se plictisea careva ni le aduceau noua). mita cum ii zice mama, e superba. e mare, neagra si cu niste ochi verzi patrunzatori.
    am mai avut un pisic - tomita - care se catara pe mama si statea pe umarul ei. daca vroia sa faca ceva nu putea de el. il certa putin si dupa ce isi termina ce avea de facut, il lua la alintat pt ca fusese ascultator. aaa si manca cotor de varza. ii place mult.
    mai are un catel (singurul animalut pe care il tine in casa, restul stau afara fiecare la locul lui) care e terminat dupa coji de cartofi, mere si varza. daca indrazneste cineva sa manance mar langa el e show. se aseaza frumos, se uita fix la tine si incepe sa chitaie. pana nu ii dai macar o bucatica mica nu te lasa in pace. la fel si cu cartofii. cand se curata cartofi trebuie sa-i dai si lui cateva coji ca ii se umple gura de apa. la modul cel mai serios :))

    imi place machiajul. e reusit. ai zis ca ai folosit gri si negru, dar eu vad si ceva roz sau mov p-acolo :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Am avut un pisoias Mitzi, nu suport pisicile dar cu ala m-am inteles foarte bine, era jucaria mea, mi l-a dat mami nu stiu cui cand am plecat in vacanta si am suferit mult dupa el:(. Asa si cu Pufitza, o catelesa, canis pitic, am avut-o 5 ani din viata mea, e singura fiinta dupa care pot sa plang instant, e de ajuns sa-mi amintesc nasucul ei de "cauciuc" si rece. Mi-a pierdut-o cineva, a scapat din curte si nu s-a mai intors, era un satuc mic acolo unde era, nu era greu de gasit, sigur a furat-o cineva. Nu-mi mai trebuie catel niciodata...e de neinlocuit...:(

    RăspundețiȘtergere
  3. @A.M: si animalutele mele avea o "dieta" foarte comica:D.... iepurii mancau frisca, ciocolata:D orice fel de prajitura le dadeai; la fel si pisoii...imi aduc aminte ca Blade avea o slabiciune la cartofii prajiti si masline :D....
    Acum il am pe maty care mananca ciocolata, seminte de floarea soarelui:D, cozonac...
    :)) incerc sa le dau doar sa guste pt k stiu ca nu este sanatos sa le dam mancarea pe care o mancam noi...dar cand ii vad ca milogesc cu ochisorii aia scumpici la mn e cam greu sa nu cedez:)

    RăspundețiȘtergere
  4. mi-am amintit ce animalute am mai avut
    - un iepuras alb pe care l-am tinut foarte putin pentru ca era mama alergica si am fost nevoiti sa-l dam
    - pui de randunica - cred ca aproape pe fiecare toamna gaseam cate un pui ratacit cu cas la gura pe care il luam si il tineam in casa la geam. era o placere sa-l auzi ciripind. impreuna cu fratele meu mai mic le prindeam muste :)) si alte vietati pana prin octombrie. dupa care ii dadeam boabe de grau, frimituri de paine. cel mai frumos era inca incepeau sa zboare - foarte putin, dar erau asa comici cum se chinuiau sa invete. nu reuseau sa supravietuiasca pana primavara ca sa le dam drumul :(
    - am avut si pui de cioara (2 sau 3 daca imi amintesc bine) - gasiti cazuti din cuib si parintii nu-i mai primeau, dar nu supravietuiau

    RăspundețiȘtergere
  5. Prefer sa nu vb de animalutzele personale, I never do...e un subiect dureros :)

    Dar machiajul e superb si-ti sta excelent!:*

    RăspundețiȘtergere
  6. @Special K: te inteleg ca iti este greu sa vb despre ele dar uneori e bine sa vorbim pentru ca asa le mentinem vie amintirea..
    eu cel putin nu vreau sa uit...

    RăspundețiȘtergere
  7. iti multumesc pentru comentariu in blogul meu.te-am adaugat pe lista mea.imi place blogul tau.o sa citesc cu placere.pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur ca ai adus vorba de animalute.
    In general nu am avut parte de catelusii sau pisicutele pe care le-am avut, in sensul ca ori au fost date,ori au murit destul de repede. Am avut catei,pisici,o broscuta testoasa mica si un ţipar :D

    In copilarie am avut 2 catei : Bobita si Mitzu (ambii au disparut/au fugit) apoi am crescut un pui de ciobanesc,Codiţă care de mic a fost dat unor prieteni. Acum il cheama Nero,pacat ca nu ma mai recunoaste. Am fost foarte atasata de el.

    Au urmat 3 pisici : mama si 2 pui. Unul din pui pur si simplu era sufletul meu :X Era slabut,gri dungat,ca cel din reclama Whiskas si ii spuneam Sarpele :D Cand am aflat ca a fost omorat de catelul meu , eram in vacanta la munte. A fost un soc pentru mine,am plans toata ziua,chiar si acum cand imi aduc aminte de el imi dau lacrimile.
    Acum am doar tatal ciobanescului mentionat mai sus, tot Nero il cheama, il am de 8 ani si consider ca este fratele pe care nu l-am avut niciodata. Sunt foarte atasata de el si nu stiu ce s-ar intampla cu mine daca ar pati ceva rau.

    Imi place machiajul, iti sta foarte bine :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce frumusele sunt pisicutele, imi plac foarte mult am avut si eu vreo 6 pana acum:))) dar si-au gasit rostul in viata sa zicem... langa motani:))
    oricum funny pisicutele

    bisous

    RăspundețiȘtergere
  10. N-am nevoie sa vb despre asta ca sa-mi amintesc :-?? N-am cum sa uit vreodata :) Ma gandesc in fiecare seara, ma uit la poze, la filmulete, retraiesc amintiri...si daca trebuie sa vb, vb cu persoane care au fost acolo si stiu despre cine e vb..

    Btw, Blade a fost superba.. Imi plac mult pisicile negre cu ochii verzi, mi se par f misterioase :d Daca mi-as lua vreodata o pisica, asa ar fi :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Amazing! Its in fact remarkable piece of writing, I have got
    much clear idea concerning from this paragraph.

    Also visit my web page ... dieta daneza pareri

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu