Castigatoare Giveaway!

Hello girls!

E timpul sa anunt castigatoarea!Am decalat ora de la 8 la 7 si asta pentru ca fiind Sf. Mihail si Gavril, la mine in casa e sarbatoare si vreau sa-mi petrec timp cu sarbatoritii, mama si fratele meu. La multi ani de asemenea si voua, Mihai(ele) si Gabrieli(ele), va doresc sanatate, fericire si cat mai multe realizari pe toate planurile.
Participantele au fost: Lazy Cat; Theo; Alexandra; Ada; Vintage SH; Gabrielle; Miss Sunshine; Dedeea; Rotsin; Nico; Cris; Extramicuta; Maddailade; A.M.; imso90s; Madutza; Amalia; Irina; Alina Mihaela; Federova; Tina; Beauty Bazar; Didi; Unika; Pufarina_punk; An; Lestie; Michellinne; Ally; Ank_eliza_01; Schumitza; Lauren; Miuri; Onutza_24; Iulia; Andra; Maya; Anna; Camelia A.; Clarra.
Am ales castigatoarea in felul urmator: am facut 40 de biletele egale, pe fiecare biletel am scris numele fiecareia.Am extras la inceput 10 biletele, apoi 5, apoi 3, apoi....biletelul castigator:)

Iar fericita posesoare a giveaway-ului meu este:
Miss Sunshine :)

Felicitari Miss Sunshine, sper sa vezi mesajul asta cat mai repede si sa-mi trimiti pe adresa : blaiedutz@yahoo.com datele tale de contact, mai precis adresa unde sa-ti trimit coletul.
Pentru celelalte fete nu am decat sa le spun ca va veni cu siguranta o data viitoare, un alt giveaway in care sper ca vor fi mai multe premii si implicit, mai multe fete premiate:).
Kissez si o seara cat mai placuta:)


Comentarii

Trimiteți un comentariu