Fonduri de ten Avon!


Hello girls!


Acum ceva timp am vazut pe blogul Andei Zelenca o postare referitoare la fondurile de ten Avon. Mai precist, ea a scris doar despre Ideal Shade&Perfect Wear lichid. Eu vreau sa vin in completarea postarii ei, cu review asupra celorlalte fonduri de ten Avon. Pot spune ca in proportie de 80% am incercat toate fondurile de ten. Nu am incercat fondul de ten Anew(nu mi se pare inca potrivit pentru varsta mea) si fondul de ten lichid Ideal Shade(pe care nici nu vreau sa-l achizitionez din cauza felului in care se aplica, nu-mi place faptul ca nu are pompita sau un capat care ar facilitata scoaterea produsului din tub).
Si acum sa incepem:

1. Fond de ten Calming effects:
Descrierea lor: confera luminozitate si confort; acopera imperfectiunile; asigura un aspect natural

Descrierea mea: Fondul asta de ten il utilizez zilnic . Il folosesc de mai bine de 2 ani, nuanta ivory mi se potriveste la perfectiune. Imi place faptul ca se intinde usor, este cat de cat lichid, se consuma foarte greu. Acoperirea este una medie. Fata mea nu se simte absolut deloc incarcata si in plus mie nu mi-a provocat cosulete. Pompita ajuta foarte mult la scoaterea fondului de ten din sticluta.


Am citit cateva comentarii cat de cat rautacioase la adresa acestui fond de ten, dar sfatul meu e ca inainte sa folosesti un fond de ten mai bine folosesti cateva mostre ca sa vezi cum reactioneaza fata ta la respectivul fond de ten. La Avon exista posibilitatea de a incerca acele mostre, deci incercati-le inainte de a lua vreo decizie pripita.



2. Fond de ten Ideal Shade- Light makeupDescrierea lor: Formula usoara hidratanta, acopera imperfectiunile, reda tenului un aspect natural in orice lumina, evidentiaza stralucirea naturala si protejeaza cu SPF 15.
Descrierea mea: Fondul asta de ten l-am folosit toata vara, mai ales datorita SPF-ului. Este ideal pe timp de vara pentru ca nu incarca tenul iar consistenta lui seamana cu o crema colorata. Reda un aspect natural tenului si luminozitate. Puterea de acoperire este una foarte slaba, cu siguranta nu acopera urme de cosuri sau pistrui. Ce nu mi-a placut: faptul ca este prea uleios iar pentru un ten gras(cam ca al meu sau mai grav:D) nu prea il recomand;Eu il fixam cu foarte multa pudra. Mie mi se pare un fond de ten bunicel, se consuma foarte greu pentru ca nu necesita cantitati mari de aplicare. Dar categoric eu il vad un fond de ten ce merge folosit doar pe timp de vara.


3. Fond de ten Ideal Shade- fresh and light foundation
Am sa incep deja cu descrierea mea pentru ca genul asta e fond de ten il mai gasiti doar in brosurile pentru reprezentati, sau cine stie, or sa revina in brosura. Primul lucru care m-a atras la acest fond de ten a fost modalitatea de aplicare, acea pensula din varful tubului. Pensula este destul de rigida, are perii desi si chiar ajuta la aplicarea fondului de ten insa eu prefer sa scot fond si sa-l intind tot cu degetele. Despre fondul asta de ten pot spune ca este cam cremos. Se intinde foarte greu, lasa dare daca nu il intinzi foarte repede si are o textura foarte lipicioasa. Puterea de acoperire este medie, mi se pare ca acopera ceva mai mult decat Calming effects. Ce nu imi place absolut deloc(desi am fost atrasa de aspectul asta) este pensula din capat. Spun ca nu-mi place deoarece trebuie spalata dupa fiecare utilizare astfel iesirea fondului de ten se blocheaza si moca produs:D. Plus un alt aspect negativ al pensulei, daca nu este spalata strange in ea microbi care nu fac decat sa infecteze fata si sa ajute la aparitia cosurilor si cu siguranta nimeni nu-si doreste asa ceva:D.


4. Fond de ten MagiX Cashmere
Descrierea lor: Formula matasoasa se adapteaza multiplelor nuante de piele, netezeste liniile fine si face porii mai putin vizibili.

Descrierea mea: Cel mai prost fond de ten de la Avon :D. Nu vreau sa fiu atat de obiectiva dar asta este adevarul. In primul rand m-a socat consistenta foarte usoara, aerata. Dupa vreo cateva utilizari daca nu amesteci bine bine tubul risti sa scoti tot uleiul din fondul de ten si sa ramai cu o spuma uscata care nu e buna de nimic. Nu-mi place deloc deoarece reda tenului un aspect foarte murdar, incarcat. Se trange in pori si desi spune ca ii face mai putini vizibili, eu zic ca ii scoate in evidenta mai mult. Este un fond de ten foarte prost care nici nu prea are putere de acoperire. Nu-l recomand!


Asa vad eu fondurile de ten de la Avon. Pot spune ca am ceva experienta cu produsele Avon pentru ca le tot folosesc de mai bine de 7 ani iar in descrierea fondurilor de ten am incercat sa fiu cat mai obiectiva.

In rest nu pot decat sa va doresc sa aveti un weekend cat mai frumos:) !

Kissez:*

Comentarii

  1. Pana acum am folosit din cele mentionate mai sus decat fondul de ten Calming effects si MagiX Cashmere.

    Calming Effects a fost primul fond de ten incercat de la Avon pe care l-am folosit ani la rand.
    MagiX Cashmere is the worst...chiar azi cand l-am desfacut a curs tot uleiul, ma deranjeaza ca trebuie amestecat bine-bine inainte de folosire.
    Nu l-as mai cumpara.
    Momentan ma tenteaza Giordani de la Oriflame. L-ai incercat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Giordani are o consistenta foarte slaba. nu acopera !

      Ștergere
  2. Mie imi place MagiX destul de mult. Nu ma omor dupa el, dar e ok. Din al meu n-a iesit niciodata ulei. :-??
    Ma gandesc ca trebuie amestecat bine inainte sa-l folosim.
    pupici.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Rotsin: am incercat doar 2 mostre de la Giordani Oriflame, la incercarea insistenta a unei prietene care a spus ca e super bun si ca este singurul fond de ten de care e super multumita. Intr-adevar mi-a placut faptul ca acopera destul de bine si nu se vede deloc ca o masca. Nu l-am mai luat si pe el pentru ca incerc sa fac o pauza in ceea ce priveste achizitionarea fondurilor de ten..:)

    RăspundețiȘtergere
  4. In general imi plac destul de mult fondurile de ten Avon. Sunt la un pret accesibil si totusi isi fac treaba bine.

    Nice review!

    :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Pana acum nu stiam ca se pot cere mostre si pt fondurile de ten (shame on me) :D
    Cred ca mai bine ar fi sa folosesc o mostra inainte de a-l cumpara, problema ar fi nuanta... sa vad daca o nimeresc :))
    :*

    RăspundețiȘtergere
  6. @Rotsin: teoretic toti reprezentatii ar trebui sa aiba mostre pentru fond de ten, ruj,diverse creme sau parfumuri. La avon exista mostre si pentru oje.
    Si cu alesul nuantei este destul de usor, te uiti in brosura, ceri nuanta aia la mostra, incerci si daca e prea deschisa inseamna ca ti se potriveste ceva mai inchis sau invers..

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma bucur ca am aflat lucrul asta de la tine :)
    Teoretic se presupune ca fiecare reprezentant primeste mostre,dar practic nu se stie daca le pune la dispozitia clientilor :D de aici si faptul ca eu nici nu stiam de posibilitatea de a testa inainte de a comanda.

    Acum ramane de vazut daca voi primi mostre atunci cand le voi cere. Multumesc :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Reprezentantii pot comanda mostre oricand doresc, nu le primesc cadou. Ai putea sa rogi o prietena reprezentant sa iti comande. Nu sunt scumpe, in general pretul variaza intre 1 si 2 lei la cele mai vandute produse:D
    Vorbesc in calitate de reprezentaant:))
    Oricum, super interesanta postarea!

    RăspundețiȘtergere
  9. am folosit fondul de ten magix dupe ce am aplicat baza de machiaj magix. mi-a placut la nebunie rezultatul . probabil ca a fost datorita acelei baze de machiaj, mai ales ca sut si produse din aceeasi gama, cine stie

    RăspundețiȘtergere
  10. fdt 24 gold l-a incercat cineva? e bun?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu...doar fondurile de ten prezentate mai sus au fost incercate...
      in ultima vreme m-am axat si pe alte fonduri de ten decat cele de la avon...
      cauta pe net review fdt 24 gold si sigur gasesti ceva pareri..:)

      Ștergere
  11. nuanta ivory nu e prea deschisa ?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu