Floricele de material!

Hello girls!

Postarea de astazi nu are nimic in comun cu make-up-ul sau cu ideea de beauty :). Astazi vreau sa va distrez putin si am venit cu o idee de craft: cum sa iti faci floricele din material pe care sa le cosi apoi pe patura, pe perna, pe o bluza, oriunde vreti voi. Si acum pasii : Enjoy!

1. Am facut un sablon de carton(merge si de hartie)
2. Pe baza acelui sablon am facut petalele de flori din material, eu am avut un material mai dur, un fel de piele intoarsa ecologica
3. Am inceput sa cos petalele intre ele. Puteti vedea in imagine modul in care am cusut petalele.

4. Am cusut 4 pelate dupa care am tras de ata pana petalele s-au strans si au prin forma unei floricele. Am prins cele doua capete si am adaugat un nasturas in mijloc.
Eu am ales sa cos floricica pe o perna draga mie.
Pentru un efect mai frumos am facut sabloane de diferite dimensiuni si am aplicat pe perna flori de dimensiuni diferite. Kissez:*

Comentarii

Trimiteți un comentariu