Concurs My Giveaway!

Hello girls!

In ultima mea postare am mentionat ca atunci cand am sa ajung la 50 de followers am sa apar cu un giveaway si asta pentru ca simt nevoia sa ofer un cadou uneia dintre cititoarele blogului meu. Nu pot sa cred ca am ajuns la 50 de followers, ma face sa ma simt mandra:) si apreciata. Desi initial am inceput blogul acesta din "curiozitate", acum respir prin el. Zi de zi intru sa vad noutatile de pe blogurile voastre. Toate sunteti o inspiratie pentru mine si mereu am avut cate ceva nou de invatat de la voi:). Insa acum sa prezint giveaway-ul meu, care desi este modest, abia asteapta sa intre in posesia uneia dintre voi.
Regulile sunt simple, nu trebuie decat sa lasati un comment cu "Participati" si sa imi spuneti impresia voastra despre acest blog. Si pentru ca pe 8 noiembrie este Mihail si Gavril, am decis ca giveaway-ul sa dureze de astazi 1 nov. pana pe 8 nov.. Pe data de 8, seara, am sa anunt fericita posesoare a Giveaway-ului meu.

Si acum sa prezint "cadoul":)

- Gel de curatare Avon Solutions
- Crema hidratanta nuantatoare Avon Solutions
- Crema pentru ochi iluminatoare Avon Solutions
- Oja "no name" mov
- Rimel Avon superSHOCK Intense nuanta Teal
- Lip Gloss cu vitamine Golden Rose nuanta 29
- Penseta Zinger
- 2 perechi de cercei (una colorata si una cu gri+negru) made by ME:)
- 2 mostre ruj Avon nuantele Buttered Rum si Charged Cherry
- mostre Dove: Gel dus Dove go Fresh, Dove Color Repair Therapy(sampon+balsam)
Va astept sa participati:*
Ma gandesc sa folosesc metoda biletelelor. Am sa scriu pe fiecare biletel numele vostru, al participantelor si cu ochii inchisi am sa extrag un biletel:D. Ce spuneti, sunteti de acord? In general folosesc metoda asta cand sunt indecisa, imi scriu pe biletel Da si Nu si in functie de raspunsul care iese , actionez:D...Si functioneaza..
Kissez*

Comentarii

  1. Particip.
    Mie mi-a placut postarea "Make up on other ppl"...si as vrea sa vad cat mai multe postari de genul.
    Merci,
    la cat mai multi followeri

    RăspundețiȘtergere
  2. felicitari pt cei 50 de "urmaritori" :)) la cat mai multi! pup

    RăspundețiȘtergere
  3. :)ms Superficial Doll..sa inteleg k nu participi:)?...mai gandeste-te;))
    kissez:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari pentru followers si bafta tuturor la giveaway :*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. particip.
    imi plac potarile de genul "daily make-up"

    mult succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  6. Congrats!!! I'm in! Si felicitari! La mai mare! :)

    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  7. Particip :)
    mie-mi plac toate postarile ce tin de makeup,incluzand look of the day, makeup on other people si chiar achizitiile cu parerile proprii despre acestea :)
    La cat mai multe postari! Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  8. Particip.
    ...chiar imi place blogul tau...are o nota foarte apropiata de cititoare; ca si cum am fi toate prietenele tale si ne povestesti de una-alta, dai un sfat, spui o amintire...

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu nu particip pentru ca n-o fac in general :P Consider ca am suficiente chestii si las altor fete sansa de a castiga some cute stuff :P

    Felicitari si la cat mai multi!! :*:*:*

    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  10. si eu vreau sa particip:X
    Felicitari si la mai multe postari!>:D<

    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Salut, particip si eu! Te urmaresc cu numele de Sunshine. Si-mi place tare mult de tine, esti f frumoasa si deschisa, deci iti ador si blogul!

    Bafta si felicitari pt cei 50 de followers

    RăspundețiȘtergere
  12. Particip:

    In primul rand vreau sa te felicit pentru cei 50 de followers:d yey:)

    Imi plac articolele tale.Am citit cu atentie articolul cu produsele de la Farmasi.Chiar nu credeam ca sunt atat de ieftine.
    De asemenea mi-a placut si postarea ,,Make up on other ppl''

    Bravo:x ai un blog tare dragut.Te urmaresc cu numele Dedeea

    RăspundețiȘtergere
  13. Felicitari! La cati mai multi followers!:*

    RăspundețiȘtergere
  14. Hello. Particip :)
    Felicitari pentru numarul de followeri si la cat mai multi. Interesante premiile,succes celor care participa.
    Kisses:*

    RăspundețiȘtergere
  15. Iar in legatura cu blogul,cel mai mult imi plac Review-urile din care am mereu cate ceva de invatat. :*

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna, particip si eu! Imi plac foarte mult postarile ce tin de make-up si review-urile.

    Felicitari pentru followers si la cat mai multi!

    RăspundețiȘtergere
  17. Particip

    Referitor la blog.. postarea make up on other people mi-a atras atentia, dar mi-au placut si review-urile.

    RăspundețiȘtergere
  18. Particip

    Referitor la blog..pastarea make up on other people mi-a atras atentia (aka mi-a placut mult), dar si review-urile.

    (cred ca primul comment nu a aaparut)

    RăspundețiȘtergere
  19. particip:D mie mi-a placut Halloween Make-up,chiar mi-ar placea sa mai vad astfel de machiaje,ai imaginatie,desi stiu ca nu stunt purtabile day by day.
    Felicitari pt urmaritori.la cat mai multi

    RăspundețiȘtergere
  20. felicitari! nu particip pentru ca am deja o parte buna din chestiile pe care le oferi asa ca las pe altii sa aiba norocul de a le incerca. La blogul tau imi place foarte mult felul tau de a comunica cu cititorii :D la cati mai multi cititori! :*

    RăspundețiȘtergere
  21. Felicitari si la cat mai multi followers. imi place foarte mult blogul tau, te pup!

    RăspundețiȘtergere
  22. Felicitari pentru cei 50 de followers!
    Particip!
    Imi plac review-urile, dar in mod special mi-a placut machiajul de halloween!

    RăspundețiȘtergere
  23. ParticiP
    Felicitari pentru persoanele interesate si la cat mai multe!
    si mie imi place rubrica de make-up on other people, dar mi-au placut si pozele cu fetita. Mi-ar placea sa mai vad si alte poze facute de tine.

    RăspundețiȘtergere
  24. Particip!
    Datorita review-ului tau facut produsele Farmasi, am facut si eu o comanda. Deci, pentru mine ai fost foarte credibila. Mult succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  25. Particip
    Datorita review-ului tau facut produselor Farmasi, am facut si eu o comanda. Deci pentru mine ai fost credibila. Mult succes in continuare si te voi urmari constant!

    RăspundețiȘtergere
  26. Hey! Felicitari si multa bafta pe viitor! :)

    Particip. Mie cel mai mult imi plac review-urile detaliate, la produse bune si accesibile. Mereu aflu lucruri noi din astfel de postari si fac cunostinta cu nevoile/preferintele autoarei :) M-am bucurat cand am citit despre Farmasi recent.

    Multumim, pupici! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  27. particip
    in ceea ce priveste blog-ul imi plac postarile din "personale" tocmai pt ca au o nota de "privacy" si sunt ceva mai mult decat postarile obisnuite despre make-up

    RăspundețiȘtergere
  28. Particip

    Felicitari pentru followersi :*

    Cel mai mult imi plac reviewurile si postarile mai personale ;;) La cat mai multe :*

    RăspundețiȘtergere
  29. particip
    felicitari pt cei 50 de followeri,imi place blogul tau, datorita review`urilor tale am descoperit produsele metropolitan(ladys) si farmasi

    RăspundețiȘtergere
  30. "Particip"...Imi place blogul tau pentru ca scri lucruri interesante si utile uneori, si mai ales ca ai acelasi fundal ca al meu :P. Felicitari pentru followrite, abia astept sa ajung si eu la 50 sa organizez un concurs...pup!

    RăspundețiȘtergere
  31. PAERTICIP.
    felicitari ptr cei 50 de followeri.
    cel mai mult si mai mult imi place felul in care scrii si povesteti , am impresia ca vorbesc cu o prietena buna la o cafea de fiecare data cand te citesc.

    RăspundețiȘtergere
  32. Particip!
    Felicitari pentru followers si la cat mai multi!
    Iti urmaresc/citesc blogul deoarece e imposibil sa nu aflu mereu cate ceva nou si practic. :)
    Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  33. Particip .
    Felicitari pentru followers, in curand sunt convinsa ca o sa ajungi la 100, fiindca ai niste review-uri foarte interesante !

    RăspundețiȘtergere
  34. Particip!
    Felicitari pentru ce 50 si sa dea Domnul sa se inmulteasca de 500000 de ori cate 5 :D si tine in continuare tot asa, faci lucruri frumoase si scrii frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  35. particip :)

    cred ca este foarte frumos ce faci :) imi plac swatch-urile,foarte ajutatoare :)

    tine-o tot asa :)

    RăspundețiȘtergere
  36. Particip si eu
    Sunt cea mai mare fana a review-urilor tale si cand o sa ma prind cum merge treaba cu the followers, o sa ai 51 :P
    Succes in continuare

    RăspundețiȘtergere
  37. Particip

    La blogul tau imi plac cel mai mult review-urile si look-urile si mi-a placut foarte mult postarea despre produsele farmasi,pentru ca eu sincer nu stiu daca le-as fi dat vreo sansa fara sa citesc pareri atat de bune despre ele.

    RăspundețiȘtergere
  38. Partipic.
    La blogul tau imi plac mult review-urile si am eu o slabiciune pt Random talk!:))
    :*
    La cat mai multi followers:X

    RăspundețiȘtergere
  39. Particip.

    Imi place blogul tau pentru ca ai un stil aparte de a scrie care nu te plictiseste niciodata ;))

    Anca

    RăspundețiȘtergere
  40. salut, vreau sa particip :D
    cel mai mult imi place ca faci reviewuri la produse avon si asa ma faci si pe mine sa ma decid daca sa comand sau nu

    keeop up the good work, sper sa ajung si eu la 50 de followeri hehe

    RăspundețiȘtergere
  41. Felicitari si la cat mai multi!! :*

    RăspundețiȘtergere
  42. Particip!

    Imi place blogul tau mai ales pentru ca folosesti produse accesibile multor persoane dintre noi!

    La cat mai multi followers! :)

    RăspundețiȘtergere
  43. Particip.
    Imi plac reviewrile si tot ce tine de makeup si ingrijire.

    RăspundețiȘtergere
  44. Particip! Imi place ca postezi foarte multe review-uri si mai ales cele cu produse Avon sunt tare interesante :). Sper sa am si eu noroc (pana acum n-am avut :-s).

    RăspundețiȘtergere
  45. particip!

    imi place blogul pentru ca esti deschisa si pt faptul ca faci review-uri... si pt ca folosesti avon :)))... si eu fac asta si chiar daca unele persoane spun ca nu sunt ok, unele produse sunt super

    hugs
    andra

    sa stii ca si eu am un giveaway, as fi mai mult decat bucuroasa daca ai participa :)

    RăspundețiȘtergere
  46. particip!

    imi place blogul tau pentru review-uri si pentru ca esti sincera si scrii ca si cum ai vorbi cu niste prietene :)

    felicitari pentru followers :)

    RăspundețiȘtergere
  47. Particip!

    In sfarsit, cunosc o persoana caruia inca ii plac produsele Avon chiar daca sunt foarte foarte cunoscute si au o concurenta puternica.

    RăspundețiȘtergere
  48. Buna, particip si eu! Imi plac foarte mult postarile ce tin de make-up.

    felicitari pentru followers :-*

    RăspundețiȘtergere
  49. Buna,
    Particip!
    Imi plac review-urile ce tin de beauty pentru ca intotdeauna am cateceva de invatat.
    Felicitari pentru toata activitatea de pe blog.
    Camelia A.

    RăspundețiȘtergere
  50. Participati

    Imi plac review-urile tale si stilul tau de a scrie :)

    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu