Make up on other ppl

Hello girls!

Azi vin cu o noutate, nu am sa prezint un machiaj realizat pe mine, ci pe o prietena care a fost atat de buna incat m-a lasat sa ma joc cu chipul ei:). I'm so happy, imi place rezultatul, se putea si mai bine dar incetul cu incetul am sa prind acea siguranta de sine si am sa pot sa machiez oriunde si la orice ora fara sa ma gandesc ca am sa dau rateuri:D. Am avut ceva emotii, pentru ca pe mine este altceva. Daca ma machiez si nu-mi sta bine, asta e, sterg si o iau de la capat, insa pe altcineva nu poti sa stergi oricand si plus sa mai recunosti si ca "nu prea te pricepi si omul din fata ta nu e decat un simplu cobai":D. Nu imi place sa dau rateuri, nu-mi place sa spun ca stiu sa fac ceva foarte bine si apoi sa arat contrariul. Oricum revenind la experienta de azi ,a fost una destul de placuta, am machiat-o in stilul in care ma machiez eu de obicei...si uite ce a iesit:)





Mie personal imi place cum a iesit, se vede destul de mare diferenta intre poza de start si rezultat, am mici reprosuri sa-mi fac cum ar fi nuanta fondului de ten aleasa si bronzerul dat prea mult pe varful nasului:D. Urasc faptul ca Andreea ridica spranceana dreapta atunci cand se uita fix la aparat:D si face ca machiajul sa para neuniform .
Totusi nu m-a ajutat nici lumina din camera, dar nici aparatul foto:(.
Tin sa mentionez ca pozele nu sunt modificate.

Ce parerere aveti:)?

Comentarii

  1. Bv! A iesit bine. Te astept sa te inscri la concursul meu! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. eu nu suport sa machiez pe altcineva.. zici ca am 2 maini strambe !

    tu te-ai descurcat destul de bine...imi place!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. e normal sa fie putin mai dificil sa faci pe altcineva...esti obsinuita cu forma ta, e greu sa te schimbi dintr-o data radical:))

    imi place ce ti-a iesit doar ca poate ai fi putut sa amesteci putin mai mult linia aia de sus :P

    pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos rezultatul :)
    In general si mie mi se pare un pic mai dificil sa machiez alte persoane, dar pana la urma "repetitia e mama invataturii".
    Succes in continuare XOXO

    RăspundețiȘtergere
  5. imi place machiajul,mi`ar fi placut sa vad o poza si cu ochii inchisi sa vedem exact cum arata. In ultima poza, nu stiu daca e de la lumina sau nu, dar zona ochilor e alba, arata de parca ar fi fost arsa de soare in jur.
    Hai ca te pricepi :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Yuhuuuu...font drept :*
    Intrebare: Ea si-a ales nuantele alea? Eu as fi incercat pt ea, niste tonuri de movuliu pruna/lila si altele adiacente. But who am I ?ca nici pe mine nu ma pot machia cum trebe' :))

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Katyna: eu am ales nuantele,pe pleoapa mobila este un lila deschis dar nu se vede doar daca dai zoom.
    Nuantele i le-am ales eu pentru ca 1. a fost prima data cand am machiat-o si am zis sa aleg cat de cat nuante naturale, 2. ea nu prea se machiaza insa a zis ca ar fi curioasa sa vada cum iar sta cu niste culori mai inchise, gen negru sau maro:)

    RăspundețiȘtergere
  8. @Special K: Adevarat, este foarte greu sa schimbi forma ochilor si merci pentru incurajari:*

    RăspundețiȘtergere
  9. @Rotsin: e super sa-i faci pe altii, te simti foarte implinita cand vezi ca le place ce ai facut si li se pare deosebit:*
    merci mult de incurajari:)

    RăspundețiȘtergere
  10. @Iguanitza: ma bucur sa vad ca esti sincera in ceea ce priveste comentariile si apreciez mult lucrul asta pentru ca pentru mine criticile sunt constructive. Pe undeva ai dreptate, am folosit cam prea mult bronzer pe nas:( nu am observat pentru ca am facut totul la lumina galbena si cand am facut pozele am vazutk blitzul mi-a scos in evidenta greseala...
    oricum mie totusi imi place ca a iesit luminoasa zona din jurul ochilor,pare mai fresh:D
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  11. cred ca ar fi fost mult mai bine daca machiajul ochilor ar fi avut o tenta mai ascutita decat super rotunjita in raport cu forma fetei
    dar in rest, e super

    RăspundețiȘtergere
  12. Trebuie sa tii minte sa blend...always. Sincer,pare ca ai dat-o cu fard alb si dupaia vin doua pete ca de dalmatian in colturile ochilor.
    Sincer, machiajul tau ii ingroasa trasaturile, nu i le pune in evidenta. Este tanara si ar trebui sa puna accent pe prospetime. Iar daca vrei a smokey eye, atunci chiar ca estomparea culorilor este esentiala.
    Inca cateva remarci: fardul se pune in the crease, adica in adancitura dintre pleoapa si arcada, nu pana la sprancene.
    Doi, trebuia sa ii conturezi fata cu bronzer nesidefat sau cu o pudra mai inchisa pentru a-i masca falcile un pic cam patrate. Nasul trebuia si el conturat, nu pus in evidenta cu pata aia de pudra bronzanta pe varful nasului.
    De asemenea, pentru ca are buzele subtiri, trebuia sa pui gloss numai pe centrul buzelor, de preferinta ceva mai deschis ca rujul folosit, pentru a creea impreasia de volum.
    Eu as fi folosit si un highlighter discret pe pometi, for the dewy look, e cam prea mat machiajul.
    Sper sa nu iei in mod negativ remarcile mele, asa se invata.

    RăspundețiȘtergere
  13. Andra iti multumesc pentru sfaturi:)
    Chiar voi tine cont de ele si cu prima ocazie am sa pun in practica tot ce mi-ai spus, tot pe aceasi fata....ca sa corectez acele greseli:)
    Mersi..pupici:)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu