Ce ma face fericita?

Hello girls!

Am primit acest tag de la Iguanitza si sincera sa fiu la inceput cand l-am citit nu am vrut sa-l fac, si asta pentru ca sunt intr-un moment din acela de viata in care sincera sa fiu nu prea mai stiu ce ma face cu adevarat fericita. La mine se aplica vorba aia "lucrurile frumoase dureaza putin". Dar pentru ca nu vreau sa fiu total neinteresata de tag, am sa spun un singur lucru care cu adevarat ma face fericita in momentul de fata , si anume: FAPTUL CA CEI DIN JURUL MEU SUNT SANATOSI . Prin ei imi gasesc fericirea, restul lucrurilor(materiale) chiar daca sunt importante, nu au valoare daca cei din jurul meu(familie, prieteni, cunoscuti) nu sunt sanatosi. In momentul de fata nu prea ma pot gandi la mine, sunt intr-o criza de nush...personalitate, identitate...habar nam:D...doar ca tagul asta din pacate nu a picat prea bine in momentul de fata;)):)

L-am facut din respect pentru Iguanitza, care de fiecare data este dragutza si ma implica si pe mine in tag-urile pe care le trimite:*..Merci:)
:*Kissez

Comentarii

  1. Awww...imi pare rau ca nu ai o stare prea happy in momentul de fata. Lasa ca iesi tu din starea asta si ma taggui tu pe mine :)

    Asa e , ai dreptate degeaba ai tot ce iti doresti si cei din jurul tau nu sunt sanatosi ... Sanatatea si fericirea celor din jurul meu ma fac cea mai fericita persoana. Celelalte lucruri nici nu prea mai conteaza asa mult.

    *kiss*

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citit articolele tale cu mare placere (in special cele despre make-up) si doresc sa-ti urez multa inspiratie pe mai departe .

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu