Vreme trista..machiaj vesel :D

Hello girls!

Cum se termina vacanta, am zis sa profit de ultimele zile libere si sa incerc un machiaj colorat. Ce-i drept nu prea e pe gustul meu, nu ma simt pr
ea bine machiata strident, dar desi e colorat si strident am folosit si culori kre imi plac , cum ar fi maro si mov:x. Este destul de cute machiajul de azi,uneori cred ca ma depasesc si pe mine...si sincer observ mari schimbari la felul in care realizez machiajul. Acum numai aplic la inceput fondul de ten, pudra etc pe toata fata, ci incep direct cu ochii. Ii pregatesc pe ei cu crema, fond de ten, corector, pudra, primer, crema iluminatoare si abia apoi aplic culorile. Dupa ce am terminat cu ochii, sterg cu un servetel demachiant micile greseli cum ar fi fard sarit pe fata, si abia apoi aplic pe toata fata fondul de ten,pudra, blush-ul, etc. Am mai observat si ca m-am acomodat foarte bine cu pensulele iar timpul de aplicare si blenduire a fardurilor a scazut considerabil. Daca inainte stateam vreo 1 ora in realizarea unui machiaj acum stau sub 30 min.. Eu zic ca sunt semne bune ca am inceput sa invat multe lucruri, unele de la voi, altele le-am dedus si am incercat sa le pun in aplicare:) Ideea e k ma bucur nespus ca am acest blog, ca pot sa urmaresc si blogurile voastre ca sa invat in fiecare zi lucruri noi:) Si acum revenind la machiajul de azi..uite ce a iesit:) :


P.S: abia dupa ce am facut pozele am realizat k am uitat sa ma dau la unul dintre ochi cu rimel:))...si nu intelegeam dc un ochi se vede mai conturat si intens decat celalalt:D...eh asta e;))
Kissez:*

Comentarii

  1. Imi place mult cum iti sta...pe bune, e preferatul meu pana acum :D

    Cred ca ar fi trebuit sa mai amesteci putin trecerea dintre culori but other than that, it look great!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte, foarte frumos :X Imi place la nebunie :* Ti se potriveste!

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc fetelor pentru complimente:)...sincer nu aveti habar cat de bine ma face sa ma simt knd vad ca incep sa evoluez si lucrul asta se vede:D

    :*pupici la toate

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos iti sta! E asa de vesel si de colorat. Great job!:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Acum ca ti-am descoperit acest blog nu se poate sa nu iti scriu si eu cateva cuvinte.Imi place foate mult cum iti sta.Parerea mea e ca ti se potriveste foarte bine,si iti scoate foarte bine ochii in evidenta.Felicitarile mele si pentru blog!pupik dulce

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place combinatia de nuante...e frumos realizat machiajul...te inspira!:)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu