Back! Make-up for contest!

Hello girls!

Revin dupa o pauza mai lunga si asta pentru ca in ultimele 2 saptamani am avut multe intamplari, atat placute cat si neplacute, dar am trecut cu bine peste ele.. In schimb cel mai neplacut lucru este acela ca nu mai am calculator, s-a stricat si implicit de aceea nici nu am avut cum sa mai intru pe blog. Dar astazi am intrat si ghici ce..am descoperit faptul ca s-au nominalizat locurile la concursul prietenei noastre Special Koko...si apropo..cu mare intarziere La multi ani Special K si tuturor celor pe care le cheama MARIA!
Ok..si cum ziceam am intrat pe blogul ei si am observat ca ma aflu si eu in Topul 20 al celor mai reusite make-up-uri, lucru care m-a bucurat nespus de mult:)....asta inseamna ca ma pricep cat de cat la machiaj:) si ca pasiunea mea pentru make-up este apreciata:)

Le felicit pe cele care au ocupat locurile 3,2,1...foarte frumoase machiajele si din cate am vazut pot spune ca acest concurs chiar a fost unul pe bune.

Azi am sa postez pe blog toate makeup-urile pe care le-am inscris eu in concurs si am sa-l mentionez pe cel care s-a plasat pe locul 8 si chiar as fi curioasa sa vad parerea voastra asupra celorlalte machiaje:)...

Pupicei si enjoy!


Nr. 1 - machiajul care a primit locul 8 Nr. 2
Nr. 3Nr. 4Nr. 5

Eu una as fi avut sperante ca numarul 3 sau chiar 4 vor fi cele "castigatoare":).... oricum...data viitoare va fi mai bine:D

Comentarii