Un alt blog de-al meu

Hello girls...vreau sa va spun astazi despre un alt blog de al meu...blog de pe care puteti achizitiona cercelusi facuti de mine...adica handmade. Imi place sa fac tot felul de cercelusi si sa incerc diverse proiecte, pentru ca ma relaxeaza si totodata imi permit sa ma exprim liber. De mica am fost atrasa de arte...doar ca drumurile nu s-au intersectat. Desi mi-ar fi placut sa dau la arte sunt studenta la comunicare si relatii publice:D...dar asta nu ma impiedica sa fac ceea ce imi place. Sper sa va placa cercelusii mei..sunt mai copilarosi (probabil ma reprezinta ), dar sunt facuti cu pasiune si placere...
Enjoy!..
http://earringsjoy.blogspot.com/

P.S.: de altfel daca doriti vreo pereche de cercei puteti sa adaugati id-ul blaiedutz si dicutam acolo :*

Comentarii

Trimiteți un comentariu